معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: طی پارسال یک میلیارد و 404 میلیون تومان به‌منظور ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان هزینه شده است.
کد خبر: ۵۹۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 23 April 2018

غلامرضا خواجه، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به‌منظور مهارت افزایی، توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار در بین مددجویان تحت حمایت به آن‌ها ارائه می‌شود، گفت: 11 هزار و 424 مددجوی کرمانی در سال ۹۶ آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفته‌اند.

 وی افزود: این آموزش‌ها در زمینه‌های مهارت‌آموزی، پایدارسازی و توسعه طرح‌های اشتغال، آموزش‌های کارآفرینی و حرفه‌آموزی دانش آموزان دبیرستانی برگزارشده است.

 خواجه تصریح کرد: مددجویان تحت حمایت پس از کسب مهارت و فراهم شدن فضای کسب‌وکار و همچنین بهره‌مندی از تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد اقدام به راه‌اندازی شغل بر اساس توانایی‌ها و استعدادهای خود می‌کنند.

 وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای نخستین و مهم‌ترین گام در جهت توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است، گفت: یک میلیارد و 404 میلیون تومان به‌منظور ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان کمیته امداد استان کرمان در سال ۹۶ هزینه شده است.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان در ادامه از اشتغال به کار ۸۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان از طریق مراکز کاریابی و تعامل با کارفرما در سال ۹۶ خبر داد و افزود: برای اشتغال این مددجویان 293 میلیون تومان توسط کمیته امداد استان کرمان هزینه شده است.

 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار