نماینده مردم کهنوج در مجلس:
نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست با توجه به شرایط خشکسالی در کشور سود و جرائم تسهیلات بخش کشاورزی در سال جاری را مشمول بخشودگی کند و استمهال وام های کشاورزان مقروض و زیان دیده را دستور دهد.
کد خبر: ۵۹۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 24 April 2018

احمد حمزه در نطق میان دستور جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس به جلسه سران قوا در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: از همه مسئولان نظام انتظار داریم که چنین جلساتی را که بیانگر حمایت از گفت وگوی ملی است بیشتر تشکیل دهند و ضمن تداوم این گفت وگوهای ملی، امید در دل همه مردم افزایش دهند.
وی در ادامه با یادآوری نامگذاری سال 97 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی درحمایت از کالای ایرانی یادآور شد: این شعار وظیفه همه مسئولان، تولیدکنندگان و مردم را در این امر مهم سنگین کرده و امید است، همه ما در انجام این وظیفه ملی و شرعی درست و به جا عمل کنیم.
نماینده مردم کهنوج، قلعه گنج، منوجان، رودبار جنوب و فاریاب در مجلس شورای اسلامی با بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود از جمله توزیع بذر نامناسب گندم، تعیین تکلیف چاه های کشاورزی فاقد پروانه، اعظای اسناد کشاورزی و سرعت بخشیدن بیشتر به ایجاد سیستم های آبیاری و نوین خواستار رفع این مشکلات شد.
همچنین حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس از رییس جمهوری خواستار حل مشکلات ناشی از خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان شد.
وی اضافه کرد: فعالیت های معیشتی و اقتصادی مردم سیستان به غلط بر مبنای کشاورزی است که وابستگی 100در صد به روخانه هیرمند در سال زارعی 96- 97 برای مرحله اول کشت آبی رها شد اما متاسفانه برای مراحل بعد جهت آبیاری محصولات آبی وجود نداشت.
نمایده مردم زابل در مجلس یادآور شد: در نتیجه مردم پس از یک سال زراعی زحمت و تلاش طاقت فرسا نه تنها کوچکترین محصولی برداشت نکردند بلکه بذر، کار، سرمایه و در واقع دار و ندار خود را دفن نموده و امروز مردم منتظر عنایت نظام مقدس و جنابعالی هستند.
دهمرده همچنین خطاب به وزیر امور خارجه خواستار رفع مشکل حق آبه رودخانه هیرمند و دریاچه هامون شد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار