رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته:
رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته گفت: استان کرمان می‌تواند به پایلوت انجمن تخصصی نخبه‌های مهارتی کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۵۹۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷ 25 April 2018

سید‌محمدجواد آروین عصر امروز در جمع گروهی از نخبگان مهارتی استان کرمان اظهار داشت: دانشگاه با داشتن 3 ضلع آموزشی، پژوهشی و تبدیل علم به ثروت می‌تواند دستگاهی پاسخگو و مطمئن برای نخبگان مهارتی باشد.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته افزود: در راستای اهداف پارک علم و فناوری و پاسخگویی به مطالبات، فردی به عنوان رئیس انتخاب شد که بتواند پاسخگوی مطالبات باشد وامروز همین نخبگان هستند که جامعه را می‌سازند.

وی تاکید کرد: استان کرمان می‌تواند به پایلوت انجمن تخصصی نخبه‌های مهارتی کشور تبدیل شود.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته عنوان کرد: مطالبه‌گری در بین هم استانی‌ها کمرنگ بوده و مطالبه‌گری هم باید در حد معقول و منطقی باشد.

وی با اشاره به ویژگی‌های نخبگان گفت: نخبگان باید یک کار محدود ولی عمیق انجام دهند اگر نخبگان بخواهند در همه زمینه‌ها ورود پیدا کنند موفق نیستند.

آروین با بیان اینکه دانشگاه محل کشف استعدادها است، ابراز داشت: حمایت از نخبگان جامعه نیز بر عهده‌ی دانشگاه و پارک فناوری است که کار بسیار سنگین تر از کشف استعداد‌هاست.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار