رئیس شورای شهر منوجان:
رئیس شورای شهر منوجان با اشاره به کمبود فضای آموزشی در این شهرستان گفت: هنوز در فضای شهر از کانکس برای فضاهای آموزشی استفاده می‌شود.
کد خبر: ۵۹۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷ 25 April 2018

حسین اوژند بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه آموزش و پرورش باید به دور از نگاه سیاسی عمل کند، اظهار داشت: آموزش و پرورش باید دور از چینش، مدیران را بر اساس شایسته سالاری انتخاب کند، چراکه ما اعتقاد داریم هر جامعه‌ای که آینده خوب و روشنی داشته باشد، باید به مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها و مدارس بالاخص مدارس ابتدایی نگاه ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: همه مدیران شهرستانی باید بدون نگاه جناحی و سیاسی دست در دست هم دهند و در روند بهبود آموزش در مدارس پای کار آیند.

اوژند تبیین داشت: همه ما در هر جایگاهی در نظام جمهوری مسؤول هستیم و از این پست‌ها و فرصتی که خداوند در اختیار ما قرار داده باید به نحو احسن در راستای خدمت به مردم این نظام استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر منوجان با بیان اینکه از سال 84 تاکنون در سطح شهر منوجان از کمبود فضای آموزشی برخوردار هستیم، تصریح کرد: متاسفانه هنوز در فضای شهر از کانکس برای فضاهای آموزشی استفاده می‌شود.

اوژند اذعان داشت: نظر شورای شهر در حوزه آموزش مساعد است و مجموعه شهرداری و شورای شهر کوچکترین کوتاهی در زمینه ارتقای سطح آموزش شهرستان نخواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش نیز در این جلسه اظهار کرد: همدلی و همزبانی مسؤولان و نگاه مثبت آنان در همراهی با آموزش و پرورش می‌تواند بسیاری از مشکلات این دستگاه را حل کند.

ابراهیم چتروز اذعان داشت: معلمان این شهرستان در حد توان خود برای رشد و تربیت نیروی ماهر و کارآمد تلاش می‌کنند به طوری که شاهد رشد در زمینه‌های علمی و آموزشی در این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به اهمیت وجود اینترنت در مدارس اعلام کرد: حدود 100 مدرسه شهرستان منوجان فاقد زیرساخت مناسب برای بهره‌گیری از اینترنت هستند و اختصاص بودجه مناسب برای این بخش ضروری است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار