نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی؛
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود با برکت جوانان، انگیزه را برای کسانی که در میدان کار هستند، دوچندان می کند.
کد خبر: ۵۹۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 28 April 2018

علی اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن روز جوان در شهربابک با بیان اینکه وجود با برکت جوانان انگیزه را برای کسانی که در میدان کار و فعالیت هستند، بهتر و دوچندان می کند، گفت: شهرستان شهربابک از جمله شهرهایی است که در حوزه های ورزش، علم، کار و فعالیت، جوانان پرشوری دارد که در کشور هم میدان دار هستند و این مایه مباهات و افتخار ماست و جای امیدواری دارد.

وی با اشاره به اینکه شهربابک نسبت به سالهای قبل سرزنده تر شده و این را برخی از مسئولان استان هم تأیید می کنند، افزود: فعالیت های رو به جلو در شهرستان حکایت از انگیزه هایی برای جوانان و امیدی برای آینده آنهاست.

اسدی به نیروی ورزشی بسیار قوی، فکر فوق العاده و افزایش بهره وری کارهای علی هاشمیان اشاره کرد و یادآور شد: در بخش ورزش و از زمانی که علی هاشمیان به مدیرعاملی باشگاه مس شهربابک منصوب شده، پیروزی ها و موفقیت های مداومی در بخش های ورزشی اتفاق افتاده و انگیزه های ورزشی را زیاد کرده است.

وی تصریح کرد : قصد داریم امسال در بخش های ورزشی چند برابر گذشته هزینه و ورزش را همگانی کنیم.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، استعدادیابی باشگاه مس در رشته های پرطرفدار در روستاها و شهرستان را از فعالیت های خوب هاشمیان برشمرد و قول کمک های مؤثر و خوبی در بخش های ورزشی داد تا جوانان با فعالیت های خود بتوانند آرمانهای خود را در این حوزه پیاده کنند.

وی به بخش های اقتصادی و اشتغال شهربابک نیز اشاره کرد و افزود: هدف از مجتمع شدن مس، افزایش سرعت فعالیت صنایع جنبی مس در منطقه است.

اسدی با بیان اینکه در حال حاضر ده ها طرح در دست اقدام داریم و حضور بخش خصوصی در این قسمت الزامی است، تصریح کرد: این طرح ها صنایع جنبی مس را رونق می بخشد و باعث اشتغالزایی و سرمایه گذاری در شهرستان می شود.

وی به تعاملش با هیئت دولت و مسئولان کشور و استان اشاره کرد و یادآور شد: از زمان عهده دار شدن مسئولیت نمایندگی، در مسیری قدم برداشته ام که تا حدودی به اهداف معین رسیده ایم و امیدوارم در پایان کار نیز خروجی خوبی از جمله ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری سرمایه داران در بخش های مختلف داشته باشیم.

اسدی با تأکید بر افزایش ظرفیت های شهرستان تصریح کرد: این افزایش ظرفیت با تعریف روش هایی که راه را برای ورود منابع مالی و سرمایه گذاری در شهرستان هموار می کند ممکن است و این نیز باعث اشتغالزایی می شود.

اسدی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: 90 درصد از کار راه اندازی مجموعه فاضلاب شهرستان تکمیل شده و اگر این بخش با کمک بخش خصوصی راه اندازی شود و پساب به معادن حوزه شهرستان منتقل شود، سرمایه حداقل 100 میلیارد تومانی در شهرستان به چرخش در می آید و امیدواریم که با فکر، صبر و تدبیر چنین اتفاقات مثبتی رخ دهد.

منیع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار