مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان:
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان گفت: مقرر شده سند توسعه اجتماعی و فرهنگی این استان به عنوان سندی نمونه و موفق از تولید سند و برنامه ارتقای وضعیت اجتماعی و فرهنگی مبتنی بر ظرفیت های بومی در جلسه شورای اجتماعی کشور توسط استاندار کرمان مطرح شود.
کد خبر: ۶۰۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱ 16 May 2018

زهرا موسی پور روز چهارشنبه در دومین شورای اداری استان کرمان در سال 97 با حضور مشاور فرهنگی رئیس جمهوری و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران افزود: استاندار کرمان با درکی ژرف از ضرورت بازبینی ضرورت های فرهنگی و اجتماعی دستور به مطالعه ای هدفمند برای سامان بخشی به نظام برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی استان را صادر کرد و از این رهگذر تدوین سند توسعه فرهنگی و اجتماعی استان در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه سند توسعه فرهنگی و اجتماعی استان کرمان توسط جهاد دانشگاهی این استان تدوین شده است اظهار کرد: وضعیت اجتماعی استان کرمان با روش های ترکیبی و دقت فزاینده مورد ارزیابی قرار گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه برای کنترل آسیب ها داشتن چارچوبی نهادی امری اجتناب ناپذیر است اظهار کرد: با نگاه استاندار این کرمان، سند توسعه اجتماعی و فرهنگی استان به جای سندی کتابخانه ای، سندی قابل اجرا و برنامه محور است.
موسی پور گفت: در بخشی از این سند مطرح شده آنچه که در حوزه فرهنگی و اجتماعی پیشنهاد می شود باید در یک منطقه عملیاتی شود تا جنبه کابردی و اجرایی داشته باشد و از این رو اجرای این ایده ها در شهر کرمان مورد تاکید قرار گرفت.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار