با پايان رقابت‌هاي جام رمضان
پينگ‌پنگ باز استان قم بدون باخت و با غلبه بر تمامي حريفان خود رتبه نخست رقابت‌هاي تنيس روي‌ميز جام رمضان را به دست آورد.
کد خبر: ۶۱۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 03 June 2018

به گزارش تابناک قم، رقابت‌های تنیس روی‌میز جام رمضان طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هیأت پینگ‌پنگ و با حضور چهره‌های شاخص این رشته به شکل آزاد، ابتدا در 16 گروه سه نفری آغاز شد و از هر گروه یک تنیسور به مرحله حذفی راه یافت.

در گروه نخست سیدمحمدامین منتظری، محسن کاشانی و محمدرضا مقیمی، گروه دوم علی اخوان، مهدی نیکبخت و محمدامیر حیدری، گروه سوم پویا وفایی، احمد لاجوردی و امیرحسین رنج‌کش و در گروه چهارم سیدمحمدمعین منتظری، محمدرضا سیفی و مهدیار لشکری به میدان رفتند.

رقابت‌های گروه پنجم با حضور امیرحسین فغانی، محمد صفایی و ابوالفضل درگاهی، گروه ششم با رقابت میلاد عباسی، محمد رضایی‌دوست و احمدرضا حیدری، گروه هفتم با جدال سیدعلی سجادیان، معین اصفهانیان و علی نوریان و گروه هشتم با تقابل محمد محمدی، صالح رحیمی و مجتبی بکایی به انجام رسید.

در گروه نهم حسن عرب، محسن سجادی و مهدی حشم‌بان، گروه دهم امید نوروزی، علیرضا هاشمی و حیدر مومنی، گروه یازدهم محمدجواد حجازی، امیر چاوشی و پرهام حکانی، گروه دوازدهم حامد آقایی، امیرعلی هدایتی و احمد رضا بخشایشیان و گروه سیزدهم میلاد بی‌پروا، علی رضایی‌دوست و محمدجواد جباری مسابقه دادند.

پیکارهای گروه چهاردهم نیز با حضور جواد زلفی‌گل، احمدرضا جمالو و امیرحسین بیک‌نژاد، گروه پانزدهم حسین رزاقی، کاظم رفیعی و مهدی عموئیان و گروه شانزدهم با جدال محمد حسینی، محمد اشرفیان و محمد افضلی بازی‌های دور مقدماتی جام رمضان امسال را پشت سر گذاشتند.

در این رقابت‌ها که به میزبانی سالن تنیس روی‌میز شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید، از هر گروه دو نفر به مرحله بعد راه یافتند و در مرحله حذفی، تعداد 32 پینگ‌پنگ باز به شکل تک حذفی رقابت‌ها را ادامه دادند، ضمن اینکه گیم‌ها به صورت سه از پنج بود.

در مرحله یک چهارم نهایی 8 نفر برتر به شکل چهار گیم از هفت گیم به رقابت پرداختند و در نهایت سیدعلی سجادیان در فینال رده سنی نوجوانان با برتری سه بر دو مقابل سیدمحمدامین منتظری به مقام قهرمانی رسید و در فینال رده سنی بزرگسالان سیدمحمدامین منتظری بدون باخت قهرمان شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار