نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه هر چه جلوتر می‌رویم مسئله دفاع از فلسطین و روز قدس حساس‌تر می‌شود گفت: امروز دست‌های پنهان برخی کشورهای عربی منطقه در کمک به اسرائیل آشکار شده است.
کد خبر: ۶۱۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 07 June 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیداد‌‌ی‌سلیمانی  اظهار‌داشت: روز قدس یکی از روزهایی است که به ابتکار امام خمینی(ره) و با هدف دفاع از مردم مظلوم فلسطین، دفاع از همه مظلومان جهان اسلام، عالم و انسانیت نامگذاری شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اهمیت این روز بزرگ بیان کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همه کسانی که حداقل چند هفته روزه گرفتند در صفوف متحد و به هم فشرده در دفاع از آرمان‌های فلسطین با وحدت و شعار واحد علیه استکبار جهانی به ویژه رژیم جعلی اسرائیل راهپیمایی کرده و اعتراض خود را به جهان اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما هر چه جلوتر می‌رویم مسئله دفاع از فلسطین و روز قدس حساس‌تر می‌شود گقت: حساسیت این مسئله به آن دلیل است که تا دیروز دست‌های پنهانی وجود داشته که به ظاهر از فلسطین و آرمان‌های آن دفاع می‌کرده اما متاسفانه امروز رسما در کنار اسرائیل قرار گرفته است.

علیداد‌‌ی‌سلیمانی با ابراز امیدواری از حضور یکپارچه و گسترده مردم در روز قدس امسال افزود: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی برای استکبار جهانی و به ویژه رژیم غاصب اسرائیل پیام‌های مهم و گسترده‌ای به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه نکته مهم و پیام امسال روز قدس این است که دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مظلومان عالم از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و یکی از اصول اصلی نظام جمهوری اسلامی گفت: امیدواریم هر چه زودتر شاهد پیروزی نهایی مردم فلسطین و شکست استکبار جهانی باشیم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار