فرماندار منوجان گفت: همزمان با فعالیت نهادهای دولتی و نظامی پویش مردمی برای جستجو و یافتن امیرحسین کودک هشت ساله منوجانی ایجاد شده است.
کد خبر: ۶۱۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 07 June 2018

محمد حجتی پور ضمن تسلیت لیالی قدر افزود: جستجوی امیرحسین کودک هشت ساله منوجانی در فضاهای مجازی بازتاب زیادی داشته و این مساله سبب ایجاد پویش مردمی برای پیدا کردن این نوجوان شده است.
وی ادامه داد: دستگاه های دولتی با تمام توان خود در کنار بسیج و پویش مردمی در جستجوی کودک گمشده هستند ولی تاکنون هیچ سرنخی از کودک گمشده بدست نیامده و جستجو تا پیدا شدن این کودک ادامه دارد.
فرماندار منوجان گفت: سه پسر بچه از اهالی روستای پاتک نودژ منوجان صبح روز یکشنبه از خانه به قصد تفریح در کوه های اطراف پاتک خارج شده که یکی از آن ها مفقود می شود و گزارش مفقودی توسط خانواده کودک روز دوشنبه هفتم خرداد از طریق تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان اعلام شد.
وی افزود: بلافاصله یک تیم از امدادگران به منطقه کوهستانی اعزام می شوند ولی با توجه به گستردگی منطقه یک تیم دیگر از منوجان و یک تیم از شهرستان کهنوج به منطقه کوهستانی اعزام شده و جستجوها در روز اول تا ساعت 9شب ادامه داشت.
حجتی پور اظهار داشت: با توجه به موفق نبودن عملیات جستجو در روز اول، تماس با مسئول عملیات استان کرمان جهت هماهنگی تیم واکنش سریع انجام شد و روز دوم عملیات چهار تیم عملیات با 2 قلاده سگ تجسس زنده یاب به منطقه کوهستانی اعزام شدند و به جستجو پرداختند.
وی ادامه داد: باتوجه به شرایط کوهستانی منطقه با پیگیری هایی که از طریق دفتر امنیتی و انتظامی استانداری و دستگاه هلال احمر کرمان انجام شد، یک فروند بالگرد هلال احمر نیز از کرمان عازم منوجان شد و عملیات جستجو از طریق بالگرد و تیم های تجسس زمینی ادامه پیدا کرد.
وی ضمن قدردانی از همراهی نیروهای سپاه و نیروی انتظامی بیان کرد: سه پایگاه بسیج و یک حوزه مقاومت سپاه منوجان و مجموعه نیروی انتظامی این شهرستان از روز اول تجسس در کنار گروه های جستجوگر مشارکت داشتند و علاوه بر این تیم ها یک گردان نیروی انتظامی برای جستجوی امیرحسین تلاش کردند.
فرماندار منوجان گفت: جستجوها برای یافتن امیرحسین با تمامی امکانات ادامه دارد.
شهرستان منوجان با وسعتی معادل هفت هزار و 500 کیلومتر که در فاصله 430 کیلومتری جنوب مرکز کرمان قرار دارد.
این شهرستان از جنوب و غرب با شهرستان های رودان استان هرمزگان و از شمال و شرق با شهرستان کهنوج همسایه است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار