نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان دفاع از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه انسانی و الهی دانست و گفت: اسرائیل در برابر دوربین‌های دنیا، برخورد بی‌شرمانه و وقیحانه خود را به تصویر کشیده و به جهان مخابره می‌کند.
کد خبر: ۶۱۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶ 08 June 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی  اظهارداشت: مردم مسلمان و روزه‌دار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در صفوف به هم فشرده و متحد در کنار هم یکپارچه و یک صدا از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین دفاع کرده و خشم خود را علیه اسرائیل در برابر چشمان استکبار و همه جهانیان به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه حضور مسلمانان و همه آزادی‌خواهان جهان در این روز به ابتکار امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب بوده است گفت: مردم آزادی‌خواه جهان در این روز در یک تابلو زیبا و منسجم در کنار هم قرار گرفته و شکوه حضور خود را در برابر چشم همه جهان به نمایش می‌گذارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به دلایل حضور در روز قدس بیان کرد: هرانسان آزاده‌ای هر جا که مظلومی ببیند وظیفه حمایت دارد و در جریان ظلم به مردم بی‌پناه و زنان و کودکان فلسطینی از سوی استکبار جهانی و رژیم غاصب اسرائیل دفاع از این مردم وظیفه انسانی هر شخصی است.

وی با بیان اینکه ما مسلمانان در کنار وظیفه انسانی وظیفه الهی و شرعی هم داریم افزود: اسرائیل در برابر دوربین‌های دنیا، برخورد بی‌شرمانه و وقیحانه خود را به تصویر کشیده و به جهان مخابره می‌کند.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی امسال پیام‌های زیادی برای جامعه جهانی دارد گفت: در شرایطی که رئیس جمهور آمریکا سفارت خود را جا به جا کرده این اهمیت حضور مردم اهمیت بیشتری دارد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار