سیدابوالفضل حسینی قهرمان تیراندازی با کمان دنیا، مدال طلای خود را به سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرد.
کد خبر: ۶۱۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹ 08 June 2018

عصر امروز در مراسمی سیدابوالفضل حسینی جوان ورزشکار کرمانی که در مسابقات تیرانداری با کمان جهان در آمریکا مدال طلا را کسب کرده بود این مدال را به سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

در این مراسم سرلشکر قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه برادری که در رشته تیراندازی با کمان در آمریکا قهرمان شد در اینجا حضور دارد گفت: این جوان در آمریکا پس از قهرمانی برای اینکه به دشمن بفهماند که میزان دلبستگی‌اش به انقلاب اسلامی ایران چقدر است گفت این مدال را به مجاهدان در راه خدا هدیه می‌کنم.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه البته این جوان در آن صحنه ورزشی با پیراهنی با عکس بنده بود حاضر شد بیان کرد: بنده نماینده‌ای از مجاهدان در راه خدا هستم و او امروز این مدال را به بنده هدیه داده است.

به گزارش تسنیم سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه انگشتر خود را به پاس اهدای این مدال طلا، به سیدابوافضل حسینی هدیه داد.

سیدابوالفضل حسینی ورزشکار کرمانی که توانست نخستین مدال ریکرو تیراندازی با کمان تیمی مسابقات جهانی آمریکا را برای ایران به ارمغان بیاورد، مدال طلایش را در قلب آمریکا به سردار سلیمانی و زائران اربعین تقدیم کرد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار