فرماندار شهرستان کرمان گفت: از ۵۷۰ ‌روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان تنها ۲۰ روستا آبرسانی نشده است.
کد خبر: ۶۱۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 10 June 2018

علی بابایی امروز در جلسه با بسیج ادارات شهرستان کرمان اظهار‌ داشت: باید از هرگونه ایجاد تفرقه در جامعه خودداری کرد و تفرقه مهمترین فرصت برای دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه نباید باعث فرصت‌طلبی برخی افراد و بهره‌برداری از مشکلات موجود علیه نظام شویم گفت: فرصت طلبان همواره منتظر فرصت‌های به وجود آمده هستند اما ما مسئولین نباید بستر لازم برای سوء‌استفاده آنها را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان کرمان با تاکید بر اینکه دشمنان همواره در کمین و مترصد فرصتی هستند تا از ایجاد تفرقه بین گروه‌های مختلف در جامعه بهره‌گیری کند افزود: حفظ وحدت، ایجاد فضایی متعادل و پرهیز از برخی مسائل حاشیه‌ای فرصت را از دشمنان می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی دست‌آورهای زیادی داشته اما دشمن در صدد ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی است خاطر‌نشان کرد: امروز در یک مورد به برکت انقلاب اسلامی دورترین نقاط شهرستان کرمان حتی مناطق کوهستانی ازخدمات نظام اسلامی برخوردار است و 8 درصد جمعیت شهرستان کرمان از نعمت گاز برخوردارند.

بابایی با اشاره به اینکه از570 روستای بالای 20 خانوار تنها 20 روستا آبرسانی نشده است گفت: متأسفانه برخی افراد اقدامات انجام نشده را بزرگ جلوه می‌دهند و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و دشمنان با استفاده از رسانه‌هایی که در اختیار دارند با بزرگ‌نمایی پخش می‌کنند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار