با حضور گسترده مردم روزه‌دار
پیکر مطهر شهید فردین سنجری شهید مدافع امنیت با حضو گسترده مردم در جیرفت تشییع شد.
کد خبر: ۶۱۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ 10 June 2018

پیکر مطهر شهید فردین سنجری شهید مدافع امنیت که بامداد شنبه توسط قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان به مقام شهادت نائل آمد پیش از ظهر امروز با حضو گسترده مردم در جیرفت تشییع شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین ایروانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان در مراسم تشیع جنازه شهید بیان داشت: این شهید بزرگوار در شب‌های قدر دعا کرد و به آرزویش رسید.

وی افزود: امنیت امروز به برکت خون این شهیدان است و هم در بیرون از مرزها و هم در داخل مرزها از امنیت پایداری برخوردار است.

ایروانی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در داخل امنیت را به معنای واقعی کلمه ایجاد کرد و این سبزپوشان با رشادت‌های خود جامعه امنی برای مردم ایجاد کرده‌اند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان عنوان کرد: تک تک مردم در ایجاد امنیت سهم دارند و باید این را به خوبی ایفا کنند.

وی افزود: امروز دشمن به دنبال بدبین کردن نیروهای مسلح برای مردم هست و وظیفه مردم است با بصیرت خود جلوی این هجمه را بگیرند.

ایروانی اظهار کرد: دشمنان ملت تماشا می‌کنند که ملت ایران کی دست از استقامت بر می‌دارد و با تحریم نیز چنین قصدی دارد و شهیدان درس استقامت به همه ما می‌دهند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار