به مناسبت ماه مبارک رمضان صورت می گیرد:
مسابقات ورزشی بانوان، جام "تکریم رمضان با ورزش و یادمان حضرت امام خمینی (ره)" در رشته های طناب کشی، طناب زنی، مچ اندازی و فوتبال روی میز در جیرفت برگزار می شود.
کد خبر: ۶۱۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰ 10 June 2018

سلحشور سالاری، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت با همکاری مجتمع تفریحی بوستان شقایق های ملنتی و هیئت های ورزش همگانی، انجمن های ورزشی و خانه فوتبال رو میز جیرفت اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی بانوان در این شهرستان کرده است.

وی با اشاره به اینکه این رقابت ها در رشته های طناب کشی، طناب زنی، مچ اندازی و فوتبال روی میز انجام می شود، افزود: رقابت های طناب کشی، طناب زنی و مچ اندازی، چهارشنبه 23 خرداد جاری از ساعت 20:30 دقیقه در محل بوستان شقایق های ملنتی برگزار می شوند.

سالاری تصریح کرد: مسابقات فوتبال رو میز نیز چهارشنبه 30 خرداد جاری ساعت 17:30 دقیقه در محل خانه فوتبال رو میز شهرستان واقع در پارک ولیعصر انجام می شود.

وی با تأکید بر اینکه شرکت در این مسابقات برای عموم بانوان آزاد است، یادآور شد: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت، دفتر امور بانوان مراجعه کنند.

سالاری تصریح کرد: افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت به شماره 03443311009 تماس حاصل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار