مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ورزش پایه و بومی‌سازی در جذب ورزشکار را اولویت ورزش استان عنوان کرد و گفت: اگر به ورزش پایه، استعدادهای جدید و بومی‌سازی بیشتر توجه و برنامه‌ریزی عملیاتی داشته باشیم در عرصه رقابت‌های ورزشی هم موفق‌تر عمل می‌کنیم.
کد خبر: ۶۱۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 12 June 2018

محمدتقی امیری خراسانی عصر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرستان سیرجان، ورزش پایه و بومی‌سازی در جذب ورزشکار را اولویت ورزش استان عنوان کرد و اظهار داشت: اگر به ورزش پایه، استعدادهای جدید و بومی‌سازی بیشتر توجه و برنامه‌ریزی عملیاتی داشته باشیم در عرصه رقابت‌های ورزشی هم موفق‌تر عمل می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ضافه کرد: امسال سال بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی است و امیدواریم شاهد نمایندگان بیشتری از دیار کریمان و مدال‌های بیشتری نسبت به ادوار گذشته باشیم که زمینه‌ساز موفقیت در بازی‌های المپیک 2020 است.

محمد جواهری مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر نیز در این مراسم گفت: ما سال گذشته در والیبال جوانان مقام اول کشور را کسب کردیم که در تاریخ استان بی‌سابقه است و امسال نیز تیم هندبال نوجوانان موفق به صعود لیگ برتر کشور شد، برنامه ما توجه به سرمایه‌های اصلی و همین قهرمانان است.

به گزارش فارس، طی مراسمی که امروز در سالن باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان برگزار شد، 67 نفر از قهرمانان ورزشی در رشته‌های مختلف از جمله والیبال، فوتبال و کشتی تجلیل شدند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار