سرپرست استانداری کرمان بر لزوم همکاری بانک ها در بازپرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، تاکید کرد و گفت: عدم برخوردهای سلیقه ای در این حوزه زمینه حل بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی استان کرمان را فراهم می کند.
کد خبر: ۶۲۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 03 July 2018

به گزارش تابناک کرمان، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی در شورای گفت و گوی استانی دولت و بخش خصوصی افزود: بخش عمده ای از مشکلات ما ناشی از این است که در تصمیم گیری ها جدی نیستیم.
وی ادامه داد: برخی مشکلات براساس اعلام صاحب نظران 38 سال حل نشده باقی مانده اند که یا باید حل شوند و یا اینکه اعلام شود که برنامه ای برای حل آنها وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد ما بانک محور است، گفت: یکسری تناقض هایی در قوانین و آئین نامه ها وجود دارد که حل مسائل را غیر ممکن می سازد.
فدائی بر وجود تناقض های قانونی تاکید کرد و افزود: فروش معادن استان کرمان در سال گذشته معادل 30 هزار میلیارد تومان بوده است که بر اساس قانون یک درصد آن باید به استان اختصاص یابد که معادل 300 میلیارد تومان می شود اما حتی یک ریال آن را استفاده نکرده ایم زیرا قانون دیگری آن را به صورت درآمد هزینه و باسقف مشخص برای کل کشور معرفی کرده است و باعث شده که امکان استفاده از آنها وجود نداشته باشد.
سرپرست استانداری کرمان بر اصلاح قوانین موجود تاکید کرد و ادامه داد: بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی ما به دلیل نحوه عملکرد بانک ها است و با این نحوه عملکرد هیچ برخوردی نمی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار