یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در خصوص آب شهرستان‌های رفسنجان و انار قرار بود هیاتی از سوی وزیر نیرو برای تهیه گزارش و برنامه‌ریزی اعزام شود اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.
کد خبر: ۶۲۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ 04 July 2018

احمد انارکی محمدی در تذکری شفاهی به وزیر نیرو در پایان جلسه علنی امروز،‌ بیان کرد: با توجه به جلسه حضوری که خدمت شما رسیدیم در خصوص آب شهرستان‌های رفسنجان و انار قرار بود هیاتی برای بررسی مشکلات اعزام شود و گزارش آن تهیه شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است. تقاضا دارم هر چه سریعتر دستور ویژه‌ای در این خصوص ارائه دهید. بسیاری از مناطق مردم حتی آب آشامیدنی ندارند.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین در خصوص پروانه‌های آب کشاورزی کشاورزان و هزینه‌های بالای برقی که به آنان تحمیل می‌شود قرار بود گروهی به منطقه اعزام شوند اما مجددا اتفاقی نیفتاد. با توجه به اینکه ما در رفسنجان 114 هزار مشترک داریم و نزدیک به 61 میلیارد تومان دریافتی داریم متاسفانه 60 سال است که یک امور برق در شهرستان وجود دارد که امروز مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد کرده است. تقاضا داریم هر چه سریعتر در این زمینه اقدام شود.

وی در پایان گفت: از وزیر کشاورزی تقاضا دارم هر چه سریعتر در خصوص برقراری بیمه پایه کشاورزی برای کشاورزان اقدام کند. 90 درصد از محصولات کشاورزی رفسنجان دچار سرمازدگی شده است.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار