نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در جنوب کرمان گفت:3 هزارو 550 داوطلب در جنوب کرمان روز جمعه در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی باهم به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۶۲۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳ 04 July 2018

سعید برخوری نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در جنوب کرمان  گفت: پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور روز جمعه 15 تیر در یک نوبت صبح در 19حوزه امتحانی برگزار می شود.

وی با بیان این مطلب که سه هزارو 550 نفر داوطلب در جنوب کرمان در این آزمون شرکت کردند افزود: از این تعداد یک هزارو 380 نفر مرد و دو هزارو 168 نفر زن هستند.

وی تصریح کرد: كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ كليه‌ داوطلبان‌ از روز سه شنبه 12 تیر برای مشاهده و پرينت بر روی پايگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور قرار
گرفته است، لذا كليه‌ داوطلبان‌ متقاضی شركت‌ در آزمون‌، برای شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به پايگاه اطلاع رسانی مذكور مراجعه و از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روی كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت گفت: آن دسته از شرکت کنندگانی که مغایرتی در کارت ورود به جلسه خود مشاهده کردند می توانند با مراجعه به باجه رفع نقص مستقر در دانشگاه جیرفت مشکل خود را بر طرف کنند ضمنا باجه رفع نقص در روزهای چهارشنبه 13 تیر و پنجشنبه مورخ 14 تیر صبح ها از ساعت 8:30 تا 12:00 و بعدازظهرها از ساعت 14:00 تا 18:00 به آدرس کیلومتر 8 بزرگراه جیرفت، بندرعباس - دانشگاه جیرفت – دفتر معاون آموزشی و پژوهشی مستقر است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 450 نفر کار اجرایی این آزمون را برعهده دارند تصریح کرد: این آزمون در استان کرمان تنها در شهر کرمان، شهر جیرفت و رفسنجان برگزار می شود.

وی ضمن قدردانی از همه دستگاه های اجرایی شهرستان بویژه فرمانداری، اداره اطلاعات، آموزش و پرورش، شهرداری، اداره برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی، اورژانس، پلیس راه، حلال احمر، نیروی انتظامی و آتش نشانی برای برگزاری این آزمون اظهار کرد: دانشگاه جیرفت برگزار کننده آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور در جنوب کرمان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار