نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه امروز دنیا نظاره‌گر عملکرد انقلاب اسلامی و مردم ایران است گفت: توطئه دشمن ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است.
کد خبر: ۶۲۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ 05 July 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز در نشست ناظران ذبح شرعی استان کرمان اظهارداشت: بخش عمده غذایی مردم بسته به عملکرد و نظارت ناظرین ذبح شرعی است و این موضوع بسیار اهمیت دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به عوامل موفقیت در هر کاری افزود: وجود نیروی انسانی کافی و متخصص در این زمینه لازم است و در هر کاری باید از نیروی متخصص و متعهد استفاده شود.

وی با بیان اینکه در هر تغییر و تحولی مدیریت با اختیارات لازم است و اگر مدیر شایسته و لایقی اما با اختیارات وجود نداشته باشد این نیروی انسانی متخصص و متعهد عملکرد خوبی ندارد گفت: در انجام هر کار امکانات و بودجه نیز لازم است که باید فراهم کرد تا کار به نحو مطلوب انجام شود.

‌علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه امام‌(ره) در پیروزی انقلاب با یک مدیریت قوی توانست انقلاب را به سرانجام برساند و بعد از امام هم مقام معظم رهبری به شایستگی این کار را انجام می‌دهند خاطر‌نشان کرد: امروز دنیا نظاره‌گر عملکرد انقلاب اسلامی و مردم ایران است.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات کم اطلاعی باعث بروز مشکلاتی می‌شود و هر کس باید نسبت به ماموریت خود اطلاع و تخصص لازم را داشته باشد گفت: توطئه دشمن ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه وجود برنامه در کارها بسیار موثر است و از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کند افزود: بی‌برنامگی آفت کارها است و اگر قصد قربت در کارها باشد خدا کمک می‌کند و راه‌ها باز می‌شود.

وی با اشاره به آیات سوره مائده در قرآن کریم تصریح کرد: خداوند در سوره مائده در سه آیه می‌فرماید هر کس به آنچه که خداوند حکم کرده عمل نکند از فاسقون است و در آیه‌ای آن فرد را از کافران می‌داند.

‌علیدادی سلیمانی با بیان اینکه صف کشیدن در مقابل حکم خدا کفر است گفت: اگر کسی به‌عنوان امین مردم حقوق مردم را تضییع کند شامل این آیه قرآن می‌شود و به ویژه مسئولان نباید از امانت مردم سوء‌استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه کار ناظران ذبح شرعی کار بسیار حساسی است افزود: ناظران در اجرای حکم خدا نظارت می‌کنند و اگر غیر از این باشد خروج از دایره بندگی خداوند است و حق مردم را تضییع شده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام ایمانی‌تبار مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمان نیز اظهار‌داشت: مشکلی که در استان کرمان وجود دارد کشتار غیر رسمی در حاشیه شهرها است و به همین دلیل میزان کشتار در کشتارگاه‌ها پایین است.

وی بیان کرد: امروزه با اینکه جمعیت بالا رفته است اما میزان کشتار در کشتارگاه پایین آمده و با بررسی انجام شده مشخص شده که کشتار در خارج از کشتارگاه و در حاشیه شهر انجام می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمان تصریح کرد: در این کشتار غیر‌رسمی ممکن است اجزای حرام دام وارد بازار شود و یکی از مهمترین دغدغه‌ها است که باید در دستور کار مسئولان مربوطه استان قرار بگیرد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار