سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت:قاتل فراری که در بهمن سال گذشته در یکی از محلات جیرفت یک نفر را به قتل رسانده بود با اقدامات شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۲۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ 05 July 2018

سرهنگ دوم رضا محمد رضایی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: شامگاه بیست و هشتم بهمن ماه سال گذشته در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شهر جیرفت، بلافاصله مامورین پلیس جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی حدوداً ۳۵ ساله توسط فردی ناشناس مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به علت شدت جراحات وارده فوت نموده و فرد ضارب نیز بلافاصله اقدام به فرار کرده است.

سرهنگ دوم محمدرضایی تصریح کرد: با تحقیقات موشکافانه و بررسی‌های مامورین پلیس در نهایت هویت ضارب شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

وی یادآور شد: از آنجا که قاتل در لحظات اولیه پس از وقوع قتل متواری شده بود و هیچ سرنخی از خود باقی نمی‌گذاشت، اقدامات پلیسی به منظور دستگیری وی با مشکل مواجه شد، لذا پرونده برای رسیدگی به صورت ویژه در اختیار اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: سرانجام کاراگاهان پلیس آگاهی جیرفت با اقدامات پلیسی و تخصصی و تلاش شبانه روزی چند ماهه محل اختفای قاتل را در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدرضایی با تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی پلیس به ارتکاب قتل با استفاده از سلاح سرد اعتراف و انگیزه خود از ارتکاب بزه انتسابی را اختلافات شخصی با مقتول عنوان نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار