هادی خواجويی، كشتی گير فرنگی کار سيرجانی، نماينده وزن 44كيلوگرم تيم استان كرمان بر سکوی دوم رقابت های کشتی قهرمانی کشور نونهالان ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.
کد خبر: ۶۲۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 05 July 2018

هاشم زاده تقی، رییس هیئت ورزش دانش آموز‌ی استان کرمان  گفت: رقابت های کشتی فرنگی و آزاد نونهالان قهرمانی کشور با حضور کشتی گیرانی از سراسر کشور 10 تا 16 تیر جاری در سالن شهید توکل مصطفی زاده شهرخرم آباد استان لرستان برگزار می شود.

وی افزود: در بخش کشتی فرنگی که از 10 تا 13 تیر جاری برگزار شد، یک تیم در قالب ۱۲ بازیکن، دو مربی و یک سرپرست از استان کرمان حضور داشتند.

زاده تقی تصریح کرد: در پایان رقابت های بخش فرنگی، هادی خواجويی، نماينده وزن 44كيلوگرم تيم استان كرمان به فينال رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور راه يافت و پس از رقابتی نفس گیر با حریف خود، سرانجام مقام دوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

زاده تقی تصریح کرد: پیکارهای کشتی فرنگی، طی هشت دور، با انجام 371 کشتی در 12 وزن به میزبانی سالن شهید توکل مصطفی‌زاده خرم‌آباد برگزار شد که در نهایت، در بخش تیمی تیم‌های خوزستان، تهران و خراسان رضوی در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی یادآور شد: رقابت های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور نیز با حضور کشتی گیرانی از سراسر کشور 14 تا 16 تیر جاری در سالن شهید توکل مصطفی زاده شهرخرم آباد استان لرستان برگزار می شود.

رییس هیئت ورزش دانش آموز‌ی استان کرمان گفت: از استان کرمان یک تیم در قالب ۱۲ کشتی‌گیر، دو مربی و یک سرپرست در این رقابت ها حضور دارند.

زاده تقی افزود: سید محسن هاشمی نیز به عنوان داور اعزامی از استان کرمان در این مسابقات قضاوت می کند.

رقابت های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور تا 16 تیر جاری به میزبانی استان لرستان برگزار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار