سرپرست استانداری کرمان:
سرپرست استانداری کرمان گفت: شهرداری ها درمانگر بسیاری از مشکلات شهری و روستایی در عرصه های مختلف هستند و با نقش سازنده خود، در توسعه فرهنگ اجتماعی و آبادانی کشور خوش درخشیده اند.
کد خبر: ۶۲۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱ 05 July 2018

محمدجواد فدائی در پیامی به مناسب 14 تیرماه روز شهرداری و دهیاری آورده است، شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان بازوان پرتوان و ارزشمند عرصه های اجرایی و با بنیه قوی مردمی و اجتماعی خود، درمانگر بسیاری از مشکلات شهری و روستایی در عرصه های مختلف هستند و با نقش سازنده خود، در توسعه فرهنگ اجتماعی و آبادانی کشور خوش درخشیده اند.
این پیام می افزاید، شهرداری ها و دهیاری ها به ‌عنوان محل رجوع مردم برای ایجاد زیرساخت‌ های فرهنگی و اجتماعی وظایف شایان توجهی بر عهده دارند و بر اساس قانون، سیاست‌ های کلان کشور و برنامه ‌های دولت تدبیر و امید همواره در مسیر تحقق خواسته ‌های مردم عمل کنند، تا با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم مردم بویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه، گامهای مثبتی در راستای برقراری عدالت و رشد و پیشرفت شهرها و روستاها برداشته شود.
سرپرست استانداری کرمان در پایان این پیام آورده است، در این مجال مغتنم، 14 تیرماه روز شهرداریها و دهیاریها را گرامی داشته و دوام توفیقات دست اندرکاران کوشا و پرتلاش این حوزه را از درگاه ایزد منان خواستارم.
با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری در سالنامه رسمی کشور ثبت شده است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار