دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان از دستگیری یک قاچاقچی کالا در این استان در هفته گذشته خبر داد و گفت: ارزش کالاهای مکشوفه از این فرد بیش از 20 میلیارد و 200 میلیون تومان برآورد شده است.
کد خبر: ۶۲۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ 11 July 2018

ابراهیم شهریاری روز چهارشنبه در نشست خبری کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان افزود: این فرد از چندین ماه قبل تحت رصد اطلاعاتی بوده است و مشخص شد وی در خارج از کشور زندگی می کند و انبارهایی در سیرجان، رفسنجان و کرمان دارد.
وی با اشاره به اینکه چند انبار وی در استان پلمپ شده است، اظهارداشت: بخش عمده کالاهای قاچاق وی لوازم خانگی است .
شهریاری یادآور شد: همچنین طی مدت یاد شده با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) بزرگترین باند قاچاق تلفن همراه نیز کشف و بیش از هشت هزار و 500 دستگاه تلفن همراه کشف شد و این پرونده در دستور کار قرار گرفته است.
وی گفت: در گذشته خلاء های قانونی در برخورد و تعقیب قاچاقچیان وجود داشته اما با اقدامات اخیر مجلس و دولت، این نقیصه برطرف شده است.
شهریاری خاطرنشان کرد: در کرمان جایی برای دپوی کالاهای قاچاق وجود ندارد زیرا این استان محل عبور است و بر اساس رصدهای اطلاعاتی انجام شده نیز می توان گفت که سرشاخه و سرباند قاچاق کالا در استان کرمان وجود ندارد.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان تاکید کرد: از ابتدای مردادماه سال جاری در جنوب استان کرمان، سوخت تنها با کارت سوخت ارائه خواهد شد و عرضه سوخت با کارت آزاد ممنوع خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز با 10 سال گذشته برابری می کند، گفت: به دنبال مچ گیری از کسی نیستیم و تلاش می شود که مطالبات مردم را پیگیری کنیم.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار