معاون امور مجلس میراث :
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت:در شرایط سخت کنونی راه های جدیدی باید پیدا کرد و یکی از این راهها کاهش وابستگی به نفت با استفاده از ظرفیت های گردشگری است.
کد خبر: ۶۲۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ 11 July 2018

حسین تاجیک روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان افزود: دشمن درصدد است با فشارهایی که می آورد، مردم را مایوس کند اما ملت ما تصمیم گرفته با همدلی همه گروه ها و قومیت ها از این پیچ تاریخی عبور کند.
وی تصریح کرد: باید با پشتوانه یکدیگر و با کار بیشتر، توقع کمتر و پشتکار بیش از پیش انقلاب اسلامی و ایران را از این خطر عبور بدهیم.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: دنیا در استفاده از ظرفیت های صنعت گردشگری نگاه خاصی دارد و در برهه فعلی باید از ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی بیشتر استفاده کنیم.
وی گفت: در استان کرمان قریب به هفت هزار اثر تاریخی شناسایی شده که ۷۰۰ مورد ثبت ملی و هفت اثر ثبت جهانی شده است.
تاجیک ادامه داد: باید مردم از ظرفیت های استان های کشور در حوزه گردشگری و میراثی مطلع شده و بیشتر استفاده کنند و گردشگری داخلی را فعال کنیم.
وی با اشاره به تولید و صادرات صنایع دستی در استان کرمان افزود: باید به توسعه صادرات صنایع دستی کمک کنیم و کرمان از ظرفیت بالایی در این زمینه برخودار است.
این آیین با حضور جمعی از نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، برخی مسئولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مسئولان در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد.
در این مراسم غلامرضا فرخی به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان معرفی شد.
پیش از این محمود وفایی به مدت 2سال و نیم این سمت را بعهده داشت.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار