فرماندار رودبارجنوب گفت: عامل اصلی تصادفات در محورهای شهرستان رودبارجنوب قاچاق سوخت است که باید بصورت جدی جلو آن گرفته شود.
کد خبر: ۶۲۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ 12 July 2018

ابوذر عطاپور صبح امروز در جلسه کمیته اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل جنوب استان کرمان اظهارداشت: مهم‌ترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی آن است که باید حفظ شود.

وی تصریح کرد: جاده پل بهادرآباد تا ایرانشهر که بخشی از آن تعریض شده است بیشترین میزان تصادفات در جنوب استان کرمان را به خود اختصاص داده است.

فرماندار رودبارجنوب با اشاره به اینکه در جنوب استان کرمان هنوز هم جاده‌های اصلی ما خاکی است و مشکل دارند افزود: می‌طلبد مسئولان به این حوزه توجه جدی‌تری داشته باشند.

وی عامل اصلی تصادفات در محورهای شهرستان رودبارجنوب را قاچاق سوخت عنوان کرد و گفت: باید بصورت جدی با این مسئله برخورد و جلو آن گرفته شود.

عطا پور با بیان اینکه انجام کار فرهنگی در این حوزه می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کند بیان کرد: در سال جاری در بحث حمل و نقل محصولات کشاورزی هیچگونه مشکلی نداشتیم.

محمد حجتی‌پور فرماندار شهرستان منوجان نیز در این جلسه با اشاره به نیاز مردم منطقه به استفاده از وسائل نقلیه عمومی اظهارداشت: می‌طلبد تسهیلات ارزان برای خرید وسایل نقلیه عمومی در اختیار مردم قرار داده شود.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار