سرپرست استانداری کرمان:
سرپرست استانداری کرمان گفت: یکی از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید در کشور، امر مهم ایجاد اشتغال است که در این استان نیز باید بصورت جدی دنبال شود.
کد خبر: ۶۲۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 12 July 2018

محمدجواد فدائی روز پنجشنبه در شورای اداری استان کرمان افزود: باید توجه داشت بسیاری از آسیب های اجتماعی و مشکلات جامعه به دلیل بیکاری جوانان است لذا باید در اسرع وقت زمینه اشتغال این قشر فراهم شود.
وی تاکید کرد: تمام دستگاه های اجرایی در حوزه اشتغال به عنوان یکی از اولویت های استان، مسئول هستند و در این رابطه برخی دستگاه ها مسئولیت مستقیم دارند.
سرپرست استانداری کرمان ضمن تاکید بر اینکه مدیران باید در جلسات مرتبط با موضوع اشتغال حضور یابند گفت: در راستای اجرای طرح کارورزی نیز خیلی عقب هستیم.
وی با اشاره به اینکه دولت طرح کارورزی را به خوبی در کشور اجرایی کرده است گفت: طی سال گذشته هزار و 300 نفر در راستای اجرای این طرح در استان کرمان به کار گرفته و این در حالی است که تا پنج هزار نفر سهمیه داشته ایم.
فدائی گفت: بنابر این است که شورای اداری استان کرمان بصورت کاربردی به مسائل اداری و اجرایی استان اختصاص یافته و تحول اداری در استان از این نقطه آغاز شود که در این راستا گزارش دهی مدیران در شورای اداری را بصورت ویژه دنبال می کنیم.
گزارشات خاص باید همیشه در اختیار مدیران باشد و هر زمان که بخواهیم گزارش دهند که در این رابطه موضوعات را از قبل اعلام می کنیم.
وی بیان کرد: تکریم ارباب رجوع، میز خدمت و اقدامات حوزه حجاب و عفاف از جمله مواردی است که مدیران باید همواره آنها را رصد کرده و گزارش های بروز آن را داشته باشند تا در شورای اداری بعدی مورد طرح و پیگیری قرار گیرد.
سرپرست استانداری کرمان بر اطلاع رسانی دقیق و صحیح از سوی رسانه ها نیز تاکید کرد و ادامه داد: بعضی از مطالب مطرح شده در برخی رسانه ها با واقعیات فاصله دارد و درج چنین مطالبی نوعی دروغ است که انتشار آنها از نظر شرعی نیز مشکل دارد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار