مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه ۳۶ درصد واحدهای تولیدی استان کرمان نیمه فعال هستند گفت: جزئیات مشکلات آنها احصا شده است و برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان نیاز به همکاری داریم.
کد خبر: ۶۲۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ 12 July 2018

مهدی حسینی‌نژاد صبح امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور آیت‌الله صدیقی دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران برگزار شد با بیان اینکه 3.4 درصد تولید ناخالص داخلی کشور مربوط به استان کرمان است اظهارداشت: این سهم باید به 48 درصد برسد.

وی با اشاره به اینکه 39 درصد واحدهای تولیدی استان فعال هستند گفت: 36 درصد این واحدها نیمه فعال هستند و جزئیات مشکلات آنها احصا شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان نیاز به همکاری داریم خاطر نشان کرد: 70 جلسه رفع موانع تولید و پنجره واحد در استان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه به رفع موانع تولید در استان کمک می‌کند افزود: در بازار بیش از 58 هزار واحد صنفی در شمال استان کرمان و حدود 20 هزار واحد در جنوب استان وجود دارد.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه براساس قانون انتزاع بخشی از وظایف تنظیم بازار بر عهده جهاد کشاورزی است گفت: این مسئله مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه براساس مصوبات جلسات تنظیم بازار استان تمام کالاها و خدمات مشمول نرخ‌گذاری هستند بیان کرد: این نرخ‌ها باید اطلاع‌رسانی شود و بازرسی‌های ما بیش از 70 درصد افزایش پیدا کرده است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار