رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمان گفت:۱۰۴ میلیارد تومان اعتبارات برای رفع تنش آبی در استان کرمان اختصاص یافت .
کد خبر: ۶۳۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 21 July 2018

جعفر رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در جلسه صبح امروزشورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان گفت: تاکنون ۱۰۴ میلیارد تومان به استان کرمان از محل اعتبارات تنش آبی ابلاغ شده است که ۶۷ میلیارد تومان آن به آب شهری و ۲۵ میلیارد تومان آن به آب منطقه‌ای و مابقی آن به آب روستایی و عشایری اختصاص داده شده است.

وی افزود:با توجه به خشکسالی‌های رخ داده در کشور، تصمیم‌گیری‌ها و برنامه ریزی‌های در سطح ملی و استانی متناسب با این موضوع گرفته شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به ابلاغ ۷۶ میلیارد تومان مربوط به تخصیص ماده ۱۰ و ۱۲ مربوط به زلزله زرند و سیل سال ۹۵ به استان کرمان اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته ۵۳ میلیارد تومان اعتبارات متوازن عدم تخصیص در استان کرمان را داشته ایم، لذا در سال‌جاری این میزان به استان ابلاغ شده است.

وی از جذب ۹۸ درصد اعتبارات سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: یک هزار و ۵۸۷ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی ابلاغ شده است که ۶۲۸.۴ میلیارد تومان یعنی معادل ۴۰ درصد، تخصیص یافته ضمن آنکه باید تاکید کرد که در سال جاری به لحاظ تامین اعتبار مشکلی نخواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار