فرمانده انتظامي استان از كشف بيش از 31 تن انواع مواد مخدر و انهدام 12 باند سوداگران مرگ طي 4 ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۳۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ 29 July 2018

به گزارش تابناک کرمان، به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار" رضا بني اسدي فر" گفت: بر اساس برآورد هاي انجام شده و برنامه ريزي هاي صورت گرفته، قطعا يكي از اولويت هاي پليس استان در سال 97 مبارزه با مواد مخدر است.

وي افزود: در اين رابطه و طي 4 ماهه نخست امسال بيش از 31 هزار كيلو گرم انواع مواد مخدر در عمليات جان بر كفان نيروي انتظامي در استان كشف شد.

فرمانده انتظامي استان بيان كرد: اين مواد شامل بيش از26 تن ترياك، بيش از 3 تن حشيش، 500 كيلوگرم هروئين و مابقي نيز ساير مواد بود كه از قاچاقچيان و سوداگران مرگ كشف شد.

وي اظهار داشت: در 4 ماهه نخست امسال پليس استان با اقدامات اطلاعاتی و اشرافيت بر حوزه استحفاظي 12 باند اشرار را شناسايي و منهدم كرد كه اين اشرافيت و اقتدار حضور در استان پهناور كرمان ، سوداگران مرگ را در رسيدن به اهداف شومشان ناكام گذاشت.

سردار بني اسدي فر گفت: حدود 4 هزار نفر نيز در عمليات پليس در ارتباط با مواد مخدر دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.

وي در پايان همكاري و همراهي مردم با پليس و هوشياري آنان در برابر سودجويي ها و اهداف شوم سوداگران مرگ را در مبارزه با مواد مخدر مهم خواند و بيان كرد: ماموران انتظامي استان كرمان در راستاي حفظ امنيت و مبارزه با هرگونه نا امني از هيچ تلاشي دريغ نخواهند كرد.#

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار