سرپرست استانداری کرمان با اشاره به اینکه تقریبا هر مشکلی که با بانک‌ها داشتیم در جلسات تهران حل شد گفت: این در حالی است که این مشکلات در داخل استان قابل حل بود اما بانک‌ها در استان همکاری ندارند.
کد خبر: ۶۳۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ 29 July 2018

محمدجواد فدایی صبح امروز در جلسه بررسی نحوه فعال‌سازی واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکد استان کرمان اظهارداشت: فعال کردن واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه‌فعال و راکد از دغدغه‌های استان است و آن را پیگیری کردیم.

سرپرست استانداری کرمان خاطر نشان کرد: در جلسه‌ای در سال گذشته مقرر شد تا کمیته‌ای نسبت به شناسایی واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه‌فعال اقدام و دلایل غیرفعال شدن آنها را بررسی کنند.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری این کمیته اشتغالزایی 150 هزار نفری در استان بوده است گفت: با راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه‌فعال استان در هر سال 50 هزار نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

فدایی با اشاره به اینکه بر اساس آمار بین 25 تا 50 درصد واحدهای موجود در شهرک‌های صنعتی استان نیمه‌فعال هستند بیان کرد: فعال کردن این واحدها راحت‌تر و کم هزینه‌تر است تا اینکه بخواهیم واحد صنعتی جدید راه‌اندازی کنیم و زمان بیشتری نیز خواهد برد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته با مدیران عامل چهار بانک بزرگ کشور جلسه داشتم افزود: در مجموع به این نتیجه رسیدم که مشکلات استان در تهران حل می‌شود و بانک‌ها در استان همکاری ندارند.

سرپرست استانداری کرمان با اشاره به اینکه تقریبا هر مشکلی که با بانک‌های مورد نظر داشتیم در جلسات تهران حل شد تصریح کرد: این در حالی است که این مشکلات در داخل استان قابل حل بود.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار