عدل هاشمی پور : مدت‌ها است همه مسئولان دولت را رها کردند؛ به‌راستی آیا رئیس‌جمهور، تیم اجرایی و اقتصادی دولت متوجه نارضایتی‌های گسترده مردم از عملکرد دولت در حوزه اقتصادی و اشتغال جوانان و معیشت نابسامان نیستند.
کد خبر: ۶۳۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵ 05 August 2018
به گزارش تابناک کهکیلویه و بویراحمد به نقل از خانه ملت، عدل هاشمی پور در نشست علنی امروز (یکشنبه 14 مرداد) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، گفت: از فرماندهی کل سپاه پاسداران سردار سرلشکر جعفری به دلیل موضع‌گیری به جا و به‌موقع در خصوص پیشنهاد رئیس‌جمهور آمریکا مرتبط با مذاکره با مقامات عالی‌رتبه کشورمان تشکر می‌کنم، عده‌ای با حرف‌های خود به ترامپ و امثال آن کمک می‌کنند؛ امروز ترامپ به دنبال ایجاد جدایی میان ملت ایران است، این حرف‌های اضافی به‌طور حتم به صلاح مملکت نیست. 
نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی در مجلس شورای اسلامی، خطاب به مطهری نایب‌رئیس مجلس، افزود: اگر چنانچه پدر بزرگوارتان در قید حیات بودند، یقیناً از شما برائت می‌جستند؛ خدا و آموزه‌های دینی به ما یاد داده که همه ما مکلف و مسئول هستیم، یعنی تکالیفی به عهده ما گذاشته شده و مسئول یعنی در مقابل تکالیف و وظایف خود پاسخگو باشیم.
 
انتقادات تند عدل هاشمی نسبت به مطهری و روحانی / مسئولان دولت را رها کرده اند /آقای مطهری اگر پدرت زنده بود!

وی تأکید کرد: چهل سال است دشمنی و مخالفت‌های استکبار جهانی در رأس آمریکای جنایتکار را تجربه کرده‌ایم و ملت ایران علی‌رغم فشارهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان صادقانه از رهبر فرزانه انقلاب حمایت و همواره گوش به فرمان بودند، در کدام برهه از زمان در چهل ساله گذشته سراغ دارید که مردم این‌طور در تنگنا و با اقتصاد بازار و نوساناتی که وجود دارد مواجه بودند، چه اتفاق دیگری باید رخ دهد که مشخص شود که دولت ناکارآمد است.

هاشمی پور گفت: مدیران در دولت یازدهم آن‌قدر که به مسائل سیاسی، چپ و راست و حزب و گروه دامن می‌زنند به فکر راهکارهای اصولی و عملی برای حل مشکلات اقتصادی مردم نیستند، مدت‌ها است همه مسئولان دولت را رها کردند؛ به‌راستی آیا رئیس‌جمهور، تیم اجرایی و اقتصادی دولت متوجه نارضایتی‌های گسترده مردم از عملکرد دولت در حوزه اقتصادی و اشتغال جوانان و معیشت نابسامان نیستند.

این نماینده مردم خطاب به رئیس‌جمهور، افزود: آیا ما و شما متوجه یاس و ناامیدی که دشمنان نظام در جامعه به وجود آوردند که عده‌ای نیز در داخل آن را تشدید می‌کنند هستیم، آیا از مشکلات اقتصادی و معیشتی اطلاع داریم؛ هر انسان عاقلی می‌داند که مردم نسبت به نظام اسلامی و رهبری نگران نیستند لکن تنها مسئله‌ای که باعث نگرانی مردم شده تبعیض‌ها، بی‌عدالتی‌ها، ناکارآمدی مدیران و پاسخگو نبودن در مقابل مسئولیت‌هایشان است، طرح سؤال از رئیس‌جمهور در مجلس تنها فرصت مناسبی است که رئیس‌جمهور و تیم اقتصادی باید از آن استفاده کنند و با طرح انتظارتی که دولت از مجلس دارد نهایت اقدامات مؤثری برای حل مشکلات اقتصادی و سامان دادن به وضعیت موجود باشد.

وی خطاب به رئیس‌جمهور، ادامه داد: شعار اعتدال رئیس‌جمهور بی‌نتیجه مانده است، انتظار می‌رفت که برای یک‌بار کمر همت می‌بستید و برای جلوگیری از افراطی‌گری‌ها و دامن زدن به مسائل سیاسی و جناحی از همه فکرها استفاده می‌کردید و دیپلماسی اقتصادی را به همه معنا تقویت می‌نمودید، آیا زمان آن فرا نرسیده که شما رودربایستی‌ها، ملاحظه‌کاری‌ها و فشارهای سیاسی بیرونی را کنار بگذارید و از تمام ظرفیت‌ها، استعدادها فارغ از مسائل قومی، قبیله‌ای و جناحی، همچنین با استفاده از توانمندی نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران برای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری استفاده کنید.

نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس، تصریح کرد: نیروهای انقلاب و سربازان خمینی دیروز سربازان خامنه‌ای امروز هستند، همه بیدار و هوشیار هستند، همان‌طوری که دیروز جان ناقابل خود را برای آرامش و آسایش و استقلال و آزادی از مردم در طبق اخلاص گذاشتند، امروز نیز حاضر هستند همه چیز خود را در حل مشکلات اقتصادی و برون‌رفت از وضعیت موجود به کار گیرند تا دشمنان قسم‌خورده را همانند گذشته مأیوس کنند؛ اتفاقاتی که امروز پیوسته زیبنده نظام اسلامی نیست دشمنان در خارج و داخل سوءاستفاده کرده و قصد دارند از آب گل‌آلود ماهی گیرند؛ لازم است مجلس و دولت و دیگر نهادها ازجمله نیروهای مسلح، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها باید همانند دوران دفاع مقدس در جنگ فعلی تمام‌عیار اقتصادی نیز یک‌صدا و متحد شوند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
تو و زارع قدرت سخن گفتن و انتقاد را ندارین حسودیتون مبشه از مطهری درود بر مطهری
بهادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
هرچند رفتن رسیدن نیست ولی برای رسیدن باید رفت .احسنت جناب هاشمی پور
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
آقای هاشمی وقتی شما نماینده اید و کارتون رو بلد نیستید باید یکی هم مثل سردار جعفری به خودش اجازه بده جای رئیس جمهور مملکت حرف مفت بزنه! ملت که به جعفری رای ندادند براشون تصمیم بگیره. شما به پیمانکاریتون برسید.
تقوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
سخنان آقای هاشمی به حق بودند.
اما یقینا ایشون دلسوز نظام و ... نیستند.
نمیدانم
اما شاید پناه بردن به رهبری و سپاه برای فرار از رد صلاحیتی که به احتمال بالا در انتظارشونه....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار