محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به حضور رئیس جمهور در مجلس و پاسخ به سوالات نمایندگان اظهارداشت: روز گذشته یکی از جلسات بسیار خوب مجلس بود که نشان داد در ایران اسلامی دموکراسی دینی و مردمی به معنای واقعی وجود دارد.

وی با بیان اینکه پیام این جلسه این بود که مجلس نسبت به مشکلات اقتصادی کشور بی‌تفاوت نیست گفت: مجلس شورای اسلامی در پیگیری مشکلات اقتصادی مردم هیچ خط قرمزی نمی‌شناسد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز دولت و مجلس بر اساس وظیفه قانونی خود به‌خوبی عمل کردند افزود: رویکرد مجلس امروز سیاسی و فراکسیونی نبود و همه نمایندگان دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه امیدواریم دولت بعد از استیضاح وزرا و سوال از رئیس جمهور سیاست‌های اقتصادی خود را تغییر دهد خاطرنشان کرد: دولت باید تغییر در سیاست‌ها و راهبردهای اقتصادی خود را در دستور کار قرار دهد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه نیاز است که دولت تیم اقتصادی خود را متناسب با شرایط کنونی جنگ اقتصادی تغییر و انتخاب کند گفت: امروز حضور نیروهای جوان، متخصص، موثر و خلاق در حوزه اقتصادی لازمه ادامه فعالیت دولت است.

وی با بیان اینکه مطالبی که رئیس جمهور در مجلس مطرح کرد گزارش عملکرد دولت و بیان اقدامات انجام شده بود افزود: حلقه مفقوده جلسه امروز بیان فعالیت‌هایی بود که دولت می‌بایست انجام می‌داد اما اقدامی نشده بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تصمیمات اقتصادی دولت اشتباه بود و بخشی از مشکلات اقتصادی نیز نتیجه همین تصمیمات بود تصریح کرد: متاسفانه رئیس جمهور از تصمیمات اشتباه خود دفاع کرد در حالی که انتظار می‌رفت که بپذیرد که این تصمیمات اشتباه بوده است.

وی با بیان اینکه برای همین بود که نمایندگان از پاسخ پنج سوال خود راضی نشدند و فقط پاسخ یک سوال از پنج سوال را قبول کردند گفت: نحوه صحبت رئیس جمهور اینگونه بود که همه کارها درست بوده و هیچ مشکلی وجود ندارد.