نماینده ولی فقیه در کرمان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: آنچه که دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده، بخشی از تاریخ فعال، موثر و سرنوشت ساز در آینده جهان بشریت و ایران است.
کد خبر: ۶۵۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 10 September 2018

حجت‌الاسلام"حسن علیدادی سلیمانی" امروز 19 شهریورماه در آیین نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در کرمان با بیان اینکه مهمتر از تاریخ، این است که تحلیل تاریخ را بدانیم، گفت: آنچه در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده، بخشی از تاریخ فعال، موثر و سرنوشت‌ساز در آینده جهان بشریت و ایران است و رزمندگان و ایثارگران ما تاریخی را ساخته‌اند که فقط در زمان آنها نخواهد بود و ادامه پیدا خواهد کرد و نسل‌های بعد هر چه جلو بروند تشنه این زمان و تاریخی که شما ساختید، خواهند شد و مردم به این آثار مفتخر خواهند شد و دنبال آن می‌گردند.

وی با بیان اینکه برخی تشنه هستند تا بدانند واقعیات در زمان دفاع مقدس چه بوده است؟ افزود: رزمندگان و ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس باید هر چه می‌توانند بگویند و ضبط کنند و بنویسند که روزی از ذی‌قیمت‌ترین کتاب‌های کشور و جهان خواهد شد و این اتفاق روزی می‌افتد که همه دنبال این هستند که خاطرات و پشت صحنه‌؟های دفاع مقدس را به ما بگویید.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار