سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال آن است تا جوانان ما از اصل انقلاب و ارزش‌ها فاصله بگیرند و در این راستا برنامه هدفمند و منظم دارد گفت: قصد امروز آمریکا ناامید کردن مردم نسبت به نظام است.
کد خبر: ۶۵۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ 10 September 2018

حمید ملانوری در نخستین آئین نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد با تسلیت ایام محرم‌الحرام بر نکوداشت ‌مقام پیشکسوتان و مبارزان جبهه‌های دفاع مقدس تاکید و اظهارداشت: امروز جوانان ما برای دین‌باوری و ولایت‌محوری باید به سلاح مبانی جامعه و اصول تجهیز شوند تا مسائل را بهتر درک کنند.

وی با اشاره به مفهوم جهاد و اقتصادمقاومتی و بسیاری از مفاهیمی که برای مدیریت جهادی لازم است گفت: جامعه و نسل جوان ما در این برحه از زمان نیازمند تشریح مبانی و مفاهیم دفاع مقدس هستند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان با اشاره به اینکه دشمنان قصد این را دارند تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار نشود بیان کرد: خستگی ناپذیری و نابودی‌ ناامیدی در جامعه رمز‌موفقیت ‌‌امروز ماست.

وی با بیان اینکه‌ قصد امروز آمریکا ناامید کردن مردم نسبت به نظام است تأکید ‌کرد: وظیفه ‌امروز همه افراد جامعه پیروی از ‌ولایت و رهبری است

ملانوری با یادآوری اینکه رمز موفقیت ‌ما در طول تاریخ ایستادگی بوده است افزود: شاه کلید حل مشکلات امروز ما ایستادگی و الگو گرفتن از مبانی دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه استقامت و روحیه مقاومت در برابر تحریم ها و دشمنی‌ها و عدم ایجاد روحیه انفعال، تردید و وادادگی و تسلیم‌طلبی که در مبارزات دوران انقلاب و دفاع مقدس وجود داشته باشد باید در جامعه زنده شود افزود: استراتژی دشمن پمپاژ یاس و ناامیدی است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال آن است تا جوانان ما از اصل انقلاب و ارزش‌ها فاصله بگیرند و در این راستا برنامه هدفمند و منظم دارند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار