سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از اجرای طرح نظارت بر نوشت افزار و لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس با همکاری مروجان فرهنگ ایرانی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ 10 September 2018

سرهنگ حمید مستعلی زاده، سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان گفت: اشاعه فرهنگ ابتذال در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص بین قشر نوجوان و جوان یکی از روش‌های دشمنان نظام اسلامی است که همواره تلاش می‌کنند با شیوه‌های متفاوت نیت‌های پلید خود را پیاده نمایند.

وی افزود: یکی از این روش‌ها ترویج فرهنگ بیگانه از طریق چاپ تصاویر و مدل‌های نامتعارف و مبتذل، آرم و علایم و نشانه‌های گروه‌های منحرف بر روی نوشت افزار است که متأسفانه برخی از توزیع کنندگان بدون توجه به این موارد اقدام به عرضه اینگونه محصولات می‌کنند.

سرهنگ مستعلی زاده تصریح کرد: از اینرو پلیس با همکاری اتاق اصناف، اتحادیه ها، مراجع صدور مجوز و اداره ارشاد اسلامی که بانیان و مروجان فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند بر تولید و عرضه کنندگان نوشت افزار نظارت و از عرضه نوشت افزار غیر مجاز جلوگیری می‌کند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی از خانواده‌ها خواست با توجه به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس و دیگر مراکز آموزشی و دانشگاهی، لوازم التحریر و مایحتاج تحصیلی را از مراکز معتبر و مجاز و با علائم و مدارک ایرانی خریداری و با پرهیز از تهیه اقلام غیر مجاز از کالای ایرانی حمایت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار