تابناک کرمان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه برای حرکت کردن در خط ولایت باید به سیره شهدا نگاه کنیم گفت: باید مدافع انقلاب باشیم، همراه دشمن نشویم و سخنان ناامیدکننده دشمن را تکرار نکنیم.
کد خبر: ۶۵۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 15 September 2018

سرهنگ محمدمهدی ابوالحسنی صبح امروز در جمع بسیجیان کرمان در موزه دفاع مقدس اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با کتاب‌هایی که در زمینه دفاع مقدس به چاپ رسانده و منتشر کرده ‌تاثیر بسزایی بر جوانان سراسر جهان داشته است.

وی با بیان اینکه باید در زندگی خود سیره شهدا را در نظر بگیریم و به آن عمل کنیم گفت: برای حرکت کردن در خط ولایت باید به سیره شهدا نگاه کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهدا تمام وجودشان برای خدا بوده است افزود: جریان حق‌طلبی و فریاد لاالله الاالله از بسیجیان است.

وی با بیان اینکه تمام شیاطین عالم با یکدیگر جمع شده‌اند که جمهوری اسلامی ‌را نابود کنند گفت: این کشور متعلق به امام زمان(عج) است و دشمنان نمی‌توانند به اهداف خود در این آب و خاک برسند.

ابوالحسنی با اشاره به اینکه روز قیامت اعمال ما را با شهدا می‌سنجند بیان کرد: باید مدافع انقلاب باشیم، همراه دشمن نشویم و سخنان ناامیدکننده دشمن را تکرار نکنیم.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ فرهنگی بسیار تلاش می‌کند و باید پاسداران و بسیجیان ما بسیار احتیاط کنند گفت: امروز سخن دشمن به ما بسیجیان این است که احساس ندامت بکنید در حالی‌که به برکت خون شهدا دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار