در پی جان باختن تعدادی از مسافران اتوبوس تهران-کرمان؛
تابناک کرمان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و سرپرست استانداری کرمان در پیامی جان باختن مسافران اتوبوس کرمان تهران را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۶۵۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 19 September 2018

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و محمدجواد فدایی سرپرست استانداری کرمان در پیامی جان باختن مسافران اتوبوس کرمان تهران را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

حادثه دلخراش جان باختن تعدادی از مسافران و هم استانی‌های دیار کریمان در پی برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر حامل سوخت در محور تهران - کرمان در ماه محرم و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی قلب همه هموطنان را محزون و داغدار کرد.

اینک در این فرصت ضمن توصیه به همه مسافران و رانندگان گرامی به رعایت مقررات و پیگیری مجدانه مسئولان جهت تعیین دلایل این حادثه، به بازماندگان و خانواده‌های این مسافران تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای تمامی این عزیزان  صبر عاشورایی از درگاه ایزد منان  مسالت داریم.

تامین امکانات لازم برای انتقال مصدومان و مجروحان حادثه اتوبوس

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای انتقال مصدومان و مجروحان حادثه اتوبوس تهران - کرمان به این استان فراهم شده است تا خانواده‌های این افراد نیازی به تردد و رفت و آمد به سایر استان‌ها نداشته باشند.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، حمید ملانوری اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از استان محل حادثه، این حادثه تاکنون 19 کشته داشته است که به دلیل سوختگی شدید قابل شناسایی نیستند و با آزمایش DNA و اقدامات پزشکی قانونی نسبت به شناسایی آنها اقدام خواهد شد.
 وی ادامه داد: از ساعات اولیه صبح امروز نهادهای مربوطه در استان کرمان از جمله پلیس راه، اورژانس، پزشکی قانونی، مراکز درمانی و بهداشتی و سایر نیروهای امدادی آماده هستند و تیمی از استان کرمان نیز به استان محل حادثه اعزام شده است.
انتهای پیام/*

برچسب ها: تصادف جاده ای ، درمان ، DNA
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار