تابناک کرمان- دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با سرپرست استانداری کرمان ، دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۵۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 19 September 2018

به گزارش تابناک کرمان، در این دیدار در خصوص وضعیت و محورهای فعالیت شورای فرهنگ عمومی، اصلاح فرایندهای اجرایی این شورا بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

محمد رضا موالی زاده، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این دیدار از تغییر در روند حرکتی شورا سخن گفت و افزود: تلاش ما این است تا رویکردهای اجتماعی را به صورت عملیاتی و اجرایی دنبال کنیم.

وی افزود: تلاش می کنیم از تمرکز بر برنامه های مناسبتی و‌تبلیغی که متولیان تخصصی خود را دارند ، دوری کنیم .

محمدجواد فدائی سرپرست استانداری کرمان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت توجه به حوزه فرهنگ گفت: حوزه گسترده فرهنگ ، بر سایر حوزه ها اثر قابل توجهی می‌گذارد.

وی افزود: فرهنگ و تغییر فرهنگ ، کار مهم و بسیار دشواری است که باید با درایت، هوشمندی و به صورت مستمر آن را پیگیری کرد .

وی تصریح کرد: تغییر سبک زندگی و اصلاح نگرش های مخرب  و منفی ، کار ساده ای نیست و نیاز به برنامه ریزی فراون و پیچیده ای دارد .

محمدرضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز گزارشی از روند برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی استان ارایه کرد.

در این نشست، حجت الاسلام محمود ابادی مدیر کل حوزه استاندار نیز ، از نقاط قوت و ضعف فعالیت‌ها اجرایی شورای فرهنگ عمومی  ، راهکارهای برون رفت از مناسبتی شدن این شورای اثر گذار و لزوم باز نگری در روند حرکتی و‌جهت گیری این شورا ، سخن گفت.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار