مدیرکل تعاون کرمان:
تابناک کرمان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: تعهد استان کرمان برای سال جاری ایجاد 35 هزار شغل بوده که تاکنون 8 هزار مورد در سامانه ثبت شده است.
کد خبر: ۶۵۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ 25 September 2018

به گزارش تابناک کرمان، به نقل از فارس، رضا اسماعیلی صبح امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: تعهد کرمان برای سال جاری ایجاد 35 هزار شغل بوده که تاکنون 8 هزار مورد در سامانه ثبت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان عنوان کرد: از 42 دستگاهی که در اشتغال استان اثر دارند، 11 دستگاه بیش از 80 درصد اشتغال استان را با حمایت‌های خود ایجاد می‌کنند و در مجموع 28 هزار و 709 مورد شغل باید توسط آنها در سال جاری ایجاد شود.

رضا سنجری مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در این نشست با بیان اینکه طی دو ماه گذشته در پرداخت تسهیلات روستایی، فراگیر و خوداشتغالی تغییر رویکردی حاصل شده است، ابراز داشت: طی دو ماه گذشته، طرح‌های معرفی به بانک، مصوب و انعقاد قرارداد و پرداخت شده هم رشد خوبی داشته‌اند.

وی ادامه داد: در بخش تعداد طرح‌هایی که دستگاه‌ها برای استفاده از تسهیلات روستایی معرفی کردند، بیشترین مربوط به سازمان جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی و طرح‌های مربوط به آی‌سی‌تی است.

سنجری افزود: اعتبارات استان در 6 ماهه اول سال جاری در بخش اشتغال خرد، خانگی و خوداشتغالی 149 میلیارد تومان است که 97 میلیارد تومان آن ابلاغ و تا کنون 26 درصد آن جذب شده است.

محمدجواد فدایی سرپرست استانداری کرمان با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی تا پایان مهر ماه باید 50 درصد از سهمیه خود در تعهد ایجاد اشتغال برای سال جاری را عملیاتی کنند، گفت: رتبه استان کرمان در جذب تسهیلات اشتغال روستایی 26 است.

وی ادامه داد: تسهیلات روستایی تا پایان مهرماه 40 و مهارت آموزی 100 درصد باید محقق شود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار