رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خبر داد:
تابناک کرمان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان کرد: 220 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان در سال جاری تعریف شده که اگر اجرا شوند، 22 هزار شغل ایجاد خواهد شد که عملا یک دوم تعهد اشتغال استان را در برخواهد گرفت.
کد خبر: ۶۶۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵ 02 October 2018

آماده واگذاری 170 پروژه نیمه تمام استان به بخش خصوصی

به گزارش تابناک کرمان، به نقل از ایسنا "جعفر رودری" در نشست فرماندهی اقتصاد مقاومتی منطقه 3(شهرستان‌های بم، ریگان و فهرج) اظهار داشت: همان‌گونه برنامه اقتصادمقاومتی سالانه در استان داریم، بایستی در شهرستان‌ها نیز این برنامه را داشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان کرد: 220 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان در سال جاری تعریف شده که اگر اجرا شوند، 22 هزار شغل ایجاد خواهد شد که عملا یک دوم تعهد اشتغال استان را در برخواهد گرفت.

رودری از آماده واگذاری بودن 170 پروژه نیمه تمام در استان به بخش خصوصی خبر داد و عنوان کرد: در شهرستان بم، ریگان و فهرج 19 پروژه نیمه تمام با 33 میلیارد تومان اعتبار آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: در سال 97 سه شهرستان بم، فهرج و ریگان بالغ بر 6 هزار فرصت شغلی تعهد دارند، ایجاد کنند که 793 شغل تاکنون محقق شده است، بنابراین این شهرستان ها از برنامه زمان بندی عقب می‌باشند.

عباس‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم نیز در این جلسه از کمبود سرانه تخت بیمارستانی در شهرستان بم نسبت به سرانه کشور سخن به میان آورد و گفت: احداث بیمارستان 202 تختخوابی در بم ضروری است که متأسفانه تا کنون 12 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و نیازمند نگاه ویژه مسئولین استانی و کشوری به این موضوع است.

فرماندار ریگان در این جلسه نیز بر لزوم احداث جاده «رستم آباد – ریگان» و باند دوم «ریگان – جاسک» تأکید کرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار