کد خبر: ۶۶۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲ 02 October 2018

در کرمان هر کس در راه رضای خدا یک سنگ جلوی پای گردشگری می‌اندازد

تابناک کرمان- نایب رئیس کمیسیون گردشگری استان کرمان عنوان کرد: متأسفانه در کرمان هر کس در راه رضای خدا یک سنگ جلوی پای گردشگری می‌اندازد، این امر از عمد نیست اما متاسفانه رخ می‌دهد.

 

به گزارش تابناک کرمان، "مسعود دهقانی" در کارگروه گردشگری استان کرمان با گلایه از بن‌بست پروازی استان اظهار کرد: پروازهای خارجی در استان نداریم، اما باید مدنظر داشت که صنعت گردشگری در دنیا به عنوان صنعتی که اشتغال‌زایی و درآمد پایدار ایجاد می‌کند، می‌شناسند، اما متأسفانه در استان کرمان نگاه به گردشگری اقتصادی نیست.

وی با بیان اینکه کرمان غریب است، به ظرفیت های گردشگری این استان اشاره کرد و گفت: اگر در هر جای دنیا 7 اثر ثبت جهانی در یک منطقه وجود داشت، تحول بزرگی در آنجا ایجاد می‌شد، اما متأسفانه شاهد هستیم کرمان هیچ بهره‌برداری از این ظرفیت نمی‌کند.

نایب رئیس کمیسیون گردشگری استان کرمان مطرح کرد: در کرمان هر کس از راه رضای خدا یک سنگ جلوی پای گردشگری می‌اندازد، این امر از عمد نیست اما متأسفانه رخ می‌دهد.

وی حضور استان کرمان را در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی بسیار کم‌رنگ دانست و بیان کرد: نگاه‌ها در استان کرمان در راستای توسعه گردشگری نمی‌باشد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار