زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:
تابناک کرمان- وزیر علوم باید در عملکرد خود تجدیدنظر کند چرا که اگر وضع به همین منوال پیش برود، بعید نیست استیضاح وی در مجلس مطرح شود.
کد خبر: ۶۶۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷ 02 October 2018

اگر وزیر علوم در عملکرد خود تجدید نظر نکند، استیضاح وی در مجلس مطرح می شود

به گزارش تابناک کرمان، محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، با اشاره به سؤال از منصور غلامی در جلسه علنی مجلس و اقناع نشدن نمایندگان از پاسخ‌های وزیر علوم، اظهار کرد: اخطار جدی که در مجلس به وزیر علوم داده شد، نشان می‌دهد نمایندگان مردم از عملکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راضی نیستند.

وی اضافه کرد: وزیر علوم باید در عملکرد خود تجدیدنظر کند چرا که اگر وضع به همین منوال پیش برود، بعید نیست استیضاح وی در مجلس مطرح شود.

به گزارش آنا، مجلس شورای اسلامی ساعاتی از جلسه علنی روز یکشنبه را به سؤال از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اختصاص داد.

در این جلسه سؤال چهار نماینده مجلس با این موضوع که «چرا در سطح‌بندی و اجرای برنامه آمایش آموزش عالی (طرح آمایش) برخی دانشگاه‌های معتبر کشور را در مراکز استان‌ها و برخی شهرستان‌ها، محلی اعلام کردید»، مطرح شد که درنهایت پس از استماع توضیحات وزیر علوم، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه و محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، محمد صباغیان نماینده مردم بافق و محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر که سؤال‌کنندگان از وزیر علوم بودند از پاسخ‌های وی قانع نشدند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار