رئیس نظام پزشکی استان کرمان:
تابناک کرمان- رئیس نظام پزشکی استان کرمان با بیان اینکه معوقات بیمه به جامعه پزشکی زیاد است و در حال حاضر این اعتماد مخدوش شده و با تسویه بدهی های قبل می توان آنها را همراه کرد با اشاره به وضعیت بازار و نرخ ارز گفت: پزشکان ما فقط می خواهند کار کنند و کاری به این مسائل ندارند.
کد خبر: ۶۶۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹ 03 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، به نقل از ایسنا دکتر"عباس کامیابی" امروز 11 مهرماه در نشست صمیمی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اصحاب حوزه سلامت استان کرمان با اشاره به اینکه تجمیع قدرت دارد در وزارت بهداشت حادث می شود، اظهار کرد: جایی که خودش تولید علم، دانشجو، وضع قانون، تعیین استاندارد، پرداخت و نظارت می کند، ما را نگران می کند که آیا به سمت طب دولتی پیش نمی رویم؟

وی با بیان اینکه باید کمک کنیم مصوبات و قراردادها اصلاح شود، افزود: باید قبول کنیم تا زمانی که ارجاع و سطح بندی آغاز نشده، روال همین خواهد بود و باید استانداردهایی تبیین شود که همه از آن تبعیت کنند.

کامیابی با اشاره به مدیریت منابع تصریح کرد: همراه کردن جامعه پزشکی مهم ترین کار است زیرا تشخیص و تجویز به دست جامعه پزشکی است و باید اعتماد جامعه پزشکی را جلب کنیم.

وی با بیان اینکه معوقات بیمه به جامعه پزشکی زیاد است و در حال حاضر این اعتماد مخدوش شده و با تسویه بدهی های قبل می توان آنها را همراه کرد با اشاره به وضعیت بازار و نرخ ارز گفت: پزشکان ما فقط می خواهند کار کنند و کاری به این مسائل ندارند.
انتهای پیام/*

برچسب ها: بیمه سلامت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار