سرکنسول موقت عراق در استان کرمان خبر داد:
تابناک کرمان- سرکنسول موقت عراق در استان کرمان گفت: تاکنون 2800 کرمانی برای سفر به کشور عراق در ایام اربعین ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود تعداد افراد متقاضی زیارت مرقد مطهر امام حسین (ع) از میزان سال گذشته بیشتر شود.
کد خبر: ۶۶۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ 03 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، "عباس خضیر فضیل"  در بازدید سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از کنسولگری عراق در استان کرمان افزود: استان کرمان یکی از استان های فعال و منظم در بحث زائرین اربعین است و ما از شهروندان کرمانی بابت همراهی و همکاری با اعضای سرکنسول در بحث ویزا تشکر می کنیم.

فضیل ضمن تشکر از مدیران استان بابت ارائه خدمات به شهروندان در مراسم اربعین، اظهار کرد: مجموعه کنسولگری و سفارت عراق در ایران نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا در فرایند صدور ویزا و سفر زائرین کرمانی به کشور عراق و زیارت اماکن مقدس، بهترین خدمات در کوتاه‌ترین زمان ارائه شود.

سرکنسول موقت عراق در استان کرمان تصریح کرد: تاکنون 2800 کرمانی برای سفر به کشور عراق در ایام اربعین ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود تعداد افراد متقاضی زیارت مرقد مطهر امام حسین (ع) از میزان سال گذشته بیشتر شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، نیز در این دیدار گفت: از کنسولگری عراق برای تسهیل در سفر و زیارت شهروندان کرمانی در ایام اربعین اقدامات و همکاری‌های لازم را انجام می دهند بسیار سپاسگزاریم و توقع داریم که این کنسولگری برنامه‌های خود را به طریقی انجام دهد که کار ویزا هر چه سریع‌تر صورت گیرد.

حمید ملانوری با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در استان کرمان، اظهار کرد: کمیته های مختلف ستاد اربعین در استان کرمان  به نحوی تشکیل و پیش‌بینی شده اند تا در ایام اربعین در بحث های حمل و نقل، تغذیه، ارتباطات و اطلاع رسانی، امنیت، امداد رسانی، اسکان و ایاب و ذهاب مشکل خاصی نداشته باشیم.

ملانوری خاطر نشان کرد: با توجه به حضور استان کرمان در مسیر ترانزیتی زائرین پاکستان، هند و افغانستان، اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم برای ایاب و ذهاب در این خصوص تدارک دیده شده است و ما امیدواریم که وزارت خارجه عراق نیز در تسریع فرایند ویزا و پذیرش این زائرین همکاری لازم را داشته باشد و ما علاوه بر ارائه خدمات به زائرین در داخل استان، در مرز تیم‌هایی داریم که به زائرین خدمت‌رسانی می‌کنند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار