رئیس دانشکده دامپزشکی کرمان خبر داد:
رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: این دانشکده پنجمین دانشکده تخصصی کل کشور است.
کد خبر: ۶۶۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۵ 09 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، جلیل آبشناس به مناسبت هفته دامپزشکی در جمع خبرنگاران بیان داشت: دانشکده دامپزشکی کرمان پنجمین دانشکده دامپزشکی کشور به حساب می‌آید.

وی افزود: دامپزشکی مجموعه‌ای است که تمام مسائلی که مربوط به موجودات به جز انسان و گیاه بوده و در حیطه اختیارات دامپزشکی است اعم از صادرات حیوانات تغذیه و درمان آنها را به عهده دارد.

آبشناس تصریح کرد: قرن‌ها از اسب به عنوان یکی از ادوات جنگی به استفاده می‌شد که خود نمایانگر این است که از همان سال‌ها دامپزشکی به عنوان مجموعه‌ای فعال در همه ادوار زندگی بشر وجود داشته است.

دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید باهنر کرمان یادآور شد: امروزه با وجود همه امکانات و تکنولوژی‌هایی که به وجود آمده باز هم دامپزشکی جایگاه خود را حفظ کرده و بیش از ۱۰۰ سال است که این سازمان مشغول به کار است.

وی ادامه داد: دانشکده دامپزشکی کرمان یکی از تخصصی‌ترین دانشکده‌ها در سطح کشور است که تمامی امکاناتی که یک بیمارستان می‌تواند داشته باشد در آن وجود دارد.

آبشناس گفت: همه امکانات خود را به صورت شبانه روزی در اختیار داریم تا اگر در جایی اتفاقی افتاد آمادگی لازم برای پیشگیری یا کاهش بیماری و ریشه‌کنی آن را داشته باشیم.
انتهای پیام/*

برچسب ها: تجهیزات ، صدسال ، باهنر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار