مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان:
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به جمعیت 3 میلیون و 200 هزار نفری استان کرمان گفت: به ازاء هر 7360 نفر در سطح استان، یک کارمند وجود دارد و این امر سرعت خدمترسانی به مردم شریف استان کرمان را با کندی مواجه نموده است.
کد خبر: ۶۶۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱ 09 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، "رضا طالبی زاده" در جلسه شورای معاونین این اداره کل با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های ضمن خدمت و آموزش‌های تخصصی برای پرسنل، گفت: سعی بر آن شده که با آموزش صحیح پرسنل، حداکثر بهره برداری را از نیروی انسانی داشته باشیم بطوریکه در شش ماهه نخست سال جاری 2216 ساعت دوره آموزشی در محل این اداره کل برگزار شد و این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 235 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: سعی ما همواره بر این بوده که نیروهای قدیمی و مجرب، تمام تجارب و دانش خود را در اختیار نیروهای جدید قرار دهند و نیروهای جدید نیز با استفاده از این تجارب و افزایش میزان مطالعه روز‌به‌روز در جهت اهداف متعالی سازمان حرکت نمایند.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه انجام امور ثبتی به نیروی متخصص نیاز دارد، گفت: حداقل زمان لازم برای تربیت یک نیروی متخصص ده سال است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تمامی پست‌ها بحث جایگزین پروری را مد نظر قرار داده‌ایم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به کسب رتبه اول تثبیت اراضی ملی برای سومین سال متوالی، کسب رتبه برتر کشوری در اسکن و آرشیو الکترونیکی پرونده‌های ثبتی توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، گفت: این مهم در صورتی تحقق یافته است که این اداره کل فقط 430 پرسنل در سطح استان در اختیار دارد و از کمبود شدید نیروی انسانی متخصص رنج می‌برد.

طالبی زاده با اشاره به جمعیت 3 میلیون و 200 هزار نفری استان کرمان گفت: به ازاء هر 7360 نفر در سطح استان، یک کارمند وجود دارد و این امر سرعت خدمت‌رسانی به مردم شریف استان کرمان را با کندی مواجه نموده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در صورتیکه مجوز لازم برای استخدام پرسنل جدید داده شود، خدمت رسانی به مردم شریف استان کرمان با سرعت بیشتری صورت می پذیرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار