نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس:
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد جیرفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در هر عرصه‌ای از جمله اقتصاد، سیاست و ... اگر بدون امنیت گام برداریم، متزلزل است، افزود: در هر عرصه ای قدم بگذاریم، امنیت حرف اول را می زند و در استان کرمان مفتخر هستیم که امنیتی در خور تحسین را تجربه می‌کنیم.
کد خبر: ۶۶۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷ 09 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، "یحیی کمالی پور" در جلسه فوق العاده شورای اداری استان کرمان و مراسم تکریم و معارفه مدیر کل سابق و جدید اطلاعات استان کرمان با حضور وزیر اطلاعات اظهار کرد: دوام، ثبات و پایداری هر حکومت و نهضتی به امنیت آن حکومت و نظام بستگی دارد و در نظام اسلامی، ما نیز به این اصل معتقد هستیم که جامعه بدون امنیت نمی تواند بالندگی و پایداری لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در هر عرصه ای از جمله اقتصاد، سیاست و ... اگر بدون امنیت گام برداریم، متزلزل است، افزود: در هر عرصه‌ای قدم بگذاریم، امنیت حرف اول را می‌زند و در استان کرمان مفتخر هستیم که امنیتی در خور تحسین را تجربه می‌کنیم.

کمالی پور تصریح کرد: بنده به عنوان یک قاضی، امروز به نجابت، شرف و غیرت سربازان گمنام درود می‌فرستم که امروز در استان هیچ باند ناامن کننده سازمان یافته‌ای وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه ما سال‌های گذشته را به یاد داریم، تصریح کرد: امروز کسانی که بخواهند امنیت استان را به خطر بیندازند نداریم و شاهد امنیت نسبتاً پایدار در استان هستیم که انسان مخلص، از جان گذشته و بی‌ادعا که همه خدمات آنها در گمنامی است این امنیت را ایجاد کرده‌اند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با اشاره به برخی تجمعات در ماه‌های اخیر در کشور اظهار کرد: استان کرمان بهترین کارنامه را داشت و تعامل خوبی بین سپاه، نیروی انتظامی، شورای تامین، دستگاه قضایی و ... وجود دارد که یک تعامل سازنده و کارساز موجب شد به این توفیق دست پیدا کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه کارنامه مدیرکل سابق اطلاعات استان کرمان مملو از خدمات صادقانه ایشان است، گفت: همه زندگی ما در بوته‌ای از آزمون است که باید یکی را پس از دیگری پشت سر بگذاریم و مدیرکل سابق اطلاعات از این آزمون 5 ساله با سربلندی بر آمدند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار