رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: نیروهای مسلح ایران آبرو و سپر بلای ملت و ولایت هستند و  باید از ستون ولایت در خیمه انقلاب همیشه مراقبت و پاسداری کنند.
کد خبر: ۶۶۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸ 13 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام حسین رضایی در آئین تودیع و معارفه دادستان نظامی استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، غلامی معاون نظارت و بازرسی سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور، همایی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان، موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان، جمعی از مدیران و تعدادی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد اظهار داشت: تنها محکمه اختصاصی برای نیروهای مسلح، دادگاه نظامی است.

وی با تبیین ضرورت تشکیل دادگاه‌های نظامی گفت: نیروهای نظامی منتسب به نظام هستند و اقدامات آنها بر اصل نظام تاثیر می‌گذارد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان با بیان اینکه گناه جامعه را می‌شکند افزود: اگر کسانی که متصدی اصلی حفظ نظام هستند خودشان دچار جرم و گناه شوند آثارش به مراتب خیلی بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه در این مسیر رعایت انضباط بسیار لازم و ضروریست بیان کرد: هیچ مصلحتی بالاتر از حفظ نظام اسلامی نیست.

رضایی با بیان اینکه هیچ اجباری برای حضور در نیروهای مسلح در کشور نیست گفت: باید به این مسئله توجه داشت که انجام بعضی کارها که در بیرون آزاد است در نیروهای مسلح جرم است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح تابع هیچ کس جز ولایت‌فقیه نیستند و از همین منظر کار آنها و نحوه اعمال و رفتار آنها بسیار اهمیت دارد افزود: نیروهای مسلح ایران آبرو و سپر بلای ملت و ولایت هستند و  باید از ستون ولایت در خیمه انقلاب همیشه مراقبت و پاسداری کنند.

به گزارش تسنیم، در این آئین از زحمات علیرضا بیگ‌مرادی تجلیل و نادر فرامرزپور به عنوان دادستان نظامی استان کرمان معرفی شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار