رئیس پلیس راهور استان کرمان با اشاره به اینکه در یک سال گذشته بیش از ۳۰ هزار تصادف در معابر درون شهری بازدید، اعلام نظریه و کروکی کشیده شده است بیان کرد: ۵۵ هزار دستگاه خودرو و موتورسیکلت در یک سال گذشته شماره‌گذاری شده است.
کد خبر: ۶۶۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴ 13 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، سرهنگ حمید معین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن اشاره به اینکه در هفته نیروی انتظامی قرار داریم اظهار داشت: از ابتدای این هفته پلیس راهور استان کرمان و تعویض پلاک تلاش کرده تا خدمات بیشتری به هم‌استانی‌ها ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی در کشور، پلیس کاملا حرفه‌ای و تخصصی است گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی علاوه بر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی، آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی را نیز برعهده دارد.

رئیس پلیس راهور استان کرمان با اشاره به دیگر اقدمات پلیس راهنمایی و رانندگی عنوان کرد: بازدید تصادفات، تنظیم کروکی، بازگشایی گره‌های ترافیکی و برخورد با تخلفات رانندگی از دیگر وظایف پلیس راهور در سطح شهرهاست.

وی با بیان اینکه امور مربوط به شماره‌گذاری، تعویض پلاک و احراز اصلات خودرو هم بر عهده پلیس راهنمایی و رانندگی است افزود: پلیس راهور آزمون‌های مختلف برای اخذ انواع گواهینامه خودرو را هم انجام می‌دهد.

معین‌زاده با اشاره به اینکه در یک سال گذشته بیش از 30 هزار تصادف در معابر درون شهری بازدید، اعلام نظریه و کروکی کشیده شده است بیان کرد: 55 هزار دستگاه خودرو و موتورسیکلت در یک سال گذشته شماره‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه 90 هزار نقل و انتقال خودرو در این بازه زمانی در کرمان انجام شده است گفت: صدور 7 هزار جلد گواهینامه و سایر خدمت ترافیکی و اجرای طرح‌هایی که پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر انجام داده است از دیگر خدمات پلیس راهور بوده است.

رئیس پلیس راهور استان کرمان افزود: امیدوارم که با عاقبت‌اندیشی کاربران ترافیکی اعم از رانندگان، سرنشینان و عابران پیاده شاهد محیط ترافیکی ایمن و عاری از حوادث باشیم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار