نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم سپاه اقدامات خوبی در شهر کرمان و کشور در جهت آبادانی انجام داده است گفت: قرارگاه خاتم نمونه واقعی کار کردن با تخصص و تعهد در کنار هم است.
کد خبر: ۶۶۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸ 13 October 2018

به گزارش تابناک کرمان به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در جمع کارگران و کارکنان گروه تخصصی شهید رجایی وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم سپاه در کرمان اظهار‌ داشت: امروز کار و تلاش بیشتر از هر زمان دیگر نیاز کشور است و یک مجاهدت به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه هر کاری برای به ثمر نشستن نیازمند تعهد کاری کارکنان در یک مجموعه است با تبیین داستان زندگی حضرت موسی گفت: حضرت شعیب حضرت موسی را برای متعهد بودن و امانتدار بودن آن حضرت پذیرفت و اینگونه گفت که موسی خدا را حاضر و ناظر بر کار خود می‌داند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه در مدیریت دینی خدا را باید حاکم بر خود بدانیم افزود: مدیری موفق است که در تمام اعمال و رفتار خود، خداوند را ناظر بر کارهای خود بداند و بداند که روزی در پیشگاه خداوند پاسخگو است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تاکید بر خواندن وصیتنامه شهدا، خاطر‌نشان کرد: در دفاع مقدس برای حضور و غیاب افراد، هیچ دستگاه کارت خوان و یا انگشت زدن در زمان ورود به جبهه نبود و شهدا با تعهد تمام به جبهه می‌آمدند.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه در انجام کارها تخصص هم لازم است و باید با علم به‌ویژه علم روز کارها رو جلو برد گفت: کنار هم گذاشتن تعهد و تخصص کارها را به نتیجه می‌رساند و این مهم یک اصل است.

وی با اشاره به اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم در شهر کرمان افزود: مجموعه قرارگاه خاتم به‌عنوان یک قرارگاه سازندگی اقدامات خوبی در استان کرمان و کشور داشته است که جای تقدیر دارد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه قرارگاه خاتم، تعهد و تخصص را در کنار هم به پیش برده است تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های شهری کرمان باید در اولویت کاری مسئولان شهر کرمان باشد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار